اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

تفکر برگرفته از انقلاب اسلامی تفکر برتر دنیاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز هر تفکری که برگرفته از تفکر اسلامی ملت ایران باشد، در نزد مردم مقبولیت دارد و تفکر برنده است.

تفکر برگرفته از انقلاب اسلامی تفکر برتر دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محسن حیدریان پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در قروه گفت: در تمامی انتخابات دنیا که با حضور مردم انجام می‌شود، تفکری برگزیده مردم است که به تفکرات انقلاب اسلامی نزدیک باشد و این همان صدور انقلاب اسلامی به دنیاست.

وی با اشاره به اهداف دشمنان در حمله نظامی به ایران گفت: مهار انقلاب نوپای ایران، ایجاد تغییر رفتار در مسئولان به نفع سلطه گران و نابودی انقلاب اسلامی هدفی بود که دشمنان در تهاجم به ایران به دنبال آن بودند.

حیدریان با بیان اینکه ایران اسلامی در این جنگ نابرابر از هر سو در معرض تهاجم بود، افزود: نیروهای به اصطلاح ملی مذهبی داخلی، حکومت‌های ارتجاعی عرب، سلطه‌طلبان دنیا در سکوت کامل و معنادار سازمان‌های بین‌المللی به اصطلاح طرفدار حقوق بشر جنگی 8 ساله را برملت ما تحمیل کردند.

وی افزود: در این جنگ 22 لشگر پیاده زرهی دشمن تمام توان خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بست تا اولین حکومت اسلامی را از پای درآورد و تنها به محاسبه نیروهای نظامی و تجهیزات بسنده کرده بود، ولی نیروی عظیمی که رزمندگان ما را یاری داد، معنویت، اعتقاد و باور و ایمان به خدا بود.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، دفاع مقدس بدون حمایت همه جانبه و جانانه مردم امکان‌پذیر نبود تصریح کرد: بخشی از استقامت تحسین برانگیز رزمندگان اسلام در برابر ارتش از هر سو تقویت شده دشمن بعثی، به سبب دلگرمی آنان به حمایت و از خودگذشتگی مردمی بود که در پشت جبهه و در شهرها و روستاها برای تأمین نیاز رزمندگان تلاش می‌کردند.

حیدریان خاطرنشان کرد: مردم امروز ایران امتداد همان مردم هستند و بخش قابل توجهی از ملت ایران همان مردم و با همان انگیزه و اعتقادند.

وی افزود: دفاع مقدس یک جنگ تمام عیار با استکبار بود و تمام رزمندگان، فرماندهان، طراحان، پشتیبانان، شکست‌ها، پیروزی‌ها، خسارت‌ها و دستاوردهای آن هم ایرانی و متعلق به ایران بود واز این حیث دوران هشت ساله دفاع مقدس امروزه به بخشی از هویت ملی ایرانیان تبدیل شده است.

حیدریان تبیین و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت را از مکانیزم های دفاعی اسلام برای تسلیح جامعه در برابر هجوم فرهنگ های غیرخودی عنوان و خاطرنشان کرد: ایثارگری و شهادت‌طلبی نقش بسزایی درحفظ دین و ارزش‌های آن واستقلال کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: دستاوردهای تاریخی از صدر اسلام تاکنون، بیانگر این واقعیت شگرف است که فرهنگ شهادت‌طلبی به عنوان کارآمدترین و مؤثرترین عنصر در پیشبرد اهداف و حفظ ارزش‌ها و مقابله بادشمنان داخلی و خارجی مطرح بوده است. 

حیدریان گفت: اگر امروز سازمان ملل از رییس جمهوری اسلامی ایران می خواهد تا درباره بحران سوریه با وی، مذاکره کند، تنها به دلیل این است که راهکار ایران را تنها راه برون رفت از این بحران می داند.

وی افزود: امروز تفکر منحرف تکفیری، تروریست‌های سوری را متزلزل کرده است.

این مسئول یادآور شد: ملت عراق اعم از شیعه و سنی که روزی علیه ملت ایران بودند، امروز با ما دست دوستی و برادری داده‌اند تا با وحدت در برابر کفر و الحاد سلطه جهانی ایستادگی کنند.

حیدریان در ادامه به برخی انتقادات از ایستادگی در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و افزود: تا جایی که نصرت کامل الهی برای کشور ما فرا برسد، دفاع ادامه دارد.

وی در پایان اظهار داشت: دفاع مقدس ما برای این بود که یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد و امروز هم در برابر همه جهان خواران خواهیم ایستاد تا ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس را حراست کنیم.

انتهای پیام/79009/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول