اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مردم ایران ایستادگی و مقاومت خود را به کشورهای دیگر نشان دادند

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم ایران در تمام زمان‌های حساس پشت ‌سر رهبر خود با تکیه بر قرآن راه را بر دشمنان انقلاب و کشور بسته و ایستادگی و مقاومت خود را به کشورهای دیگر نشان دادند.

مردم ایران ایستادگی و مقاومت خود را به کشورهای دیگر نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، هفته عطف بزرگ تاریخ اسلامی است.

وی با بیان این‌که این رژه برای یادآوری و تداعی خاطرات دفاع مقدس است، ادامه داد: این هفته مورد توجه تمام مردم ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، خانواده‌های شهدا و تمام آزادگان جهان است.

انقلاب اسلامی ایران متمایز از تمام انقلاب‌ها

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: دفاع مقدس، نقش مهمی در تبیین ارزش‌های اسلامی در تاریخ انقلاب داشته است.

رشید با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران متمایز از تمام انقلاب‌ها و تفکرات در دنیا بوده و هست، گفت: انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر و گذشته کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده است.

وی اذعان داشت: شعار این انقلاب بر پایه احکام اسلامی و عدم اتکا بر شرق و غرب است.

بیش ‌از 60 درصد ذخایر نفت در منطقه متعلق به ایران است

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که موقعیت ایران در دنیا منحصر به فرد است، متذکر شد: با توجه به این‌که بیش از 60 درصد ذخایر نفت در منطقه متعلق به کشور ایران است سبب تمایز و برتری ایران در منطقه شده است.

رشید افزود: کشور ایران محل تلاقی سه قاره مهم بوده و همچنین دارای 9 هزار کیلومتر مرز آبی و خاکی با اتحاد جماهیر شوروی است.

وی اضافه کرد: در سال 57 پس‌ از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منافقان و خائنان داخلی و خارجی در پی ‌تخریب ارتش پس‌ از انقلاب و ایجاد زاویه بودند که با تحقق انقلاب این توطئه‌ها متزلزل شد.

حدود 2 هزار تجاوز به حریم ایران قبل از آغاز جنگ تحمیلی

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: بعد از انقلاب و قبل از آغاز جنگ تحمیلی 2 هزار مورد تجاوز به حریم کشور ایران صورت گرفته است.

رشید با بیان این‌که مباحث و نتایج هشت سال دفاع مقدس سبب تقویت ارزش‌های ملی، انسانی و دینی شده است، متذکر شد: تلاش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران برش تاریخی تابنده‌ای است.

وی بیان کرد: شکل‌گیری تفکر بسیجی که زایده انقلاب بوده نتیجه سه موضوع مهم است.

تفکر ناب محمدی از موضوعات مهم در شکل‌گیری تفکر بسیجی بوده است

استاندار خراسان جنوبی به این سه موضوع مهم اشاره کرد و گفت: تفکر ناب محمدی که پس‌ از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و متولی آن رهبر کبیر انقلاب و در ادامه راه ایشان مقام معظم رهبری است یکی از سه موضوع مهم است.

رشید با بیان این‌که وجود ثبات در اندیشه ناب اسلامی، مردم‌سالاری اسلامی ایران و تجلی آن در دنیا کنونی و در کشورهای بیداری اسلامی از دیگر موضوعات مهم است، ادامه داد: این ثبات با رهبری ولایت فقیه بوده که تنها در ایران شکل گرفته است.

وی یادآور شد: مردم ایران در تمام نقاط و زمان‌های حساس پشت ‌سر رهبر خود با تکیه بر قرآن راه را بر دشمنان انقلاب و کشور بسته و ایستادگی و مقاومت خود را به کشورهای دیگر نشان دادند.

نیروهای مسلح ایران همیشه پشتیبان مردم مظلوم جهان هستند

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی ایران همراه با مردم برای تبیین ارزش‌های اسلامی و انسانی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران در دنیا الگو و اسوه بوده است.

رشید اذعان داشت: نیروهای مسلح ایران همیشه پشتیبان مردم مظلوم جهان هستند و این از برکات انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس و ترویج تفکر ناب بسیجی در کشور است.

انتهای پیام/69021/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول