اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

تعاونی‌ها رشد قابل توجهی در خراسان‌جنوبی داشته است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع 2 هزار و 200 تعاونی در استان 75 درصد آن از سال 84 تاکنون تشکیل شده که این نشان از رشد قابل توجهی در سطح تعاونی‌های استان دارد.

تعاونی‌ها رشد قابل توجهی در خراسان‌جنوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش ‌از ظهر امروز در دیدار با تعاونگران خراسان جنوبی اظهار داشت: برای توسعه کمی و کیفی تعاونی در سطح استان باید اقدامات فراوانی صورت گیرد.

وی افزود: از مجموع 2 هزار و 200 تعاونی در استان 75 درصد آن از سال 84 تاکنون تشکیل شده که این نشان از رشد قابل توجهی در سطح تعاونی‌های خراسان جنوبی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در انجام کارهای کیفی مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: برخی از این مشکلات رفع شده و از لحاظ کیفی کار تعاونی‌های خراسان جنوبی در مقایسه با استان‌های همجوار و سطح کشور بهتر بوده است.

تاکید استاندار بر حمایت از تعاونی‌های خدماتی و تولیدی کشور

رشید به حمایت از تعاونی‌های خدماتی و تولیدی کشور اشاره و تصریح کرد: با وجود تصویب و ابلاغ این موضوع به دستگاه‌های زیربط هنوز به طور کامل عملی و محقق نشده و نیاز به کنترل و ارزیابی و پی‌گیری بیشتر در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: باید حمایت و استفاده از خدمات و تولیدات داخلی را جزء اصول مسلم خود قرار داده و افرادی که بی‌دلیل این امر را تقویت نمی‌کنند پاسخگو و بازخواست شوند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی موظفند که این موضوع را به مدیران گزارش داده و اقدامات برابر با قانون را داشته باشند.

رشید با بیان اینکه معافیت مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی برای برخی از تعاونی‌ها در قانون مشخص شده است، ادامه داد: آنچه روشن و لازم است نیاز به تفسیر ندارد اما اجرای آن برای برخی دیگر از تعاونی‌ها منوط به تامین منابع اعتباری و نیازمند پیگیری است.

وی با بیان اینکه مدیران باید صبر داشته باشند، افزود: شرط جامعه پیشرفته و تحقق حکومت مردم‌سالاری بر اساس مبانی دینی مدارا و تحمل نظرات دیگران و روحیه انتقاد‌پذیری است.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: اگر هر مجموعه بر اساس نگرش سیاسی و گروهی خود و بدون توجه به مبانی درست عمل کند ارتقا در بخش تعاون صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/22481/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول