اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت تنیس همدان خبر داد

معرفی دختران برتر تنیس همدان

سخنگوی هیئت تنیس همدان از برگزاری مسابقات جام آدینه در بخش دختران و معرفی برترین‌های آن خبر داد.

معرفی دختران برتر تنیس همدان

حسام محسنین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی هیئت تنیس و جذب دختران رده‌های سنی پایه به این رشته مفرح، مسابقاتی با عنوان جام آدینه برگزار می‌کند.

وی افزود: در 2 هفته پایانی شهریورماه و به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی و همچنین دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، 2 هفته متوالی از این مسابقات برگزار شد.

سخنگوی هیئت تنیس استان همدان با اشاره به استقبال خوب دختران تنیس‌بازان همدانی از این مسابقات اظهار داشت: وجود زمین اختصاصی برای تمرین بانوان تنیسور در ورزشگاه کوثر شهرک مدنی باعث شده تا تعداد دختران علاقه‌مند به این رشته افزایش یابد.

به گفته وی، این افزایش و جذب بیشتر موجب شده تا در 2 هفته مسابقات جام آدینه، شاهد رقابت بسیار دیدنی و نزدیک دختران تنیسور همدانی باشیم.

محسنین در ادامه با بیان این‌که در نخستین هفته مسابقات جام آدینه در بخش دختران رقابت‌های جذاب و دیدنی برگزار شد، عنوان کرد: در این هفته که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی برگزار شد فاطمه دل‌زنده موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی تصریح کرد: در این هفته فاطمه عبدالله‌زاده به عنوان نایب قهرمانی رسید و همچنین مهرو میراسماعیلی موفق شد که در جایگاه سوم قرار بگیرد.

سخنگوی هیئت تنیس استان همدان از برگزاری مسابقات به مناسبت هفته کرامت نیز خبر داد و افزود: در این هفته که دومین مسابقات جام آدینه در بخش بانوان محسوب می‌شد دختران تنیسور موفق شدند عملکرد خوبی در بخش رقابتی داشته باشند.

وی یادآور شد: در این هفته برترین‌ها معرفی شدند که در پایان فاطمه دل‌زنده، فاطمه عبدالله‌زاده و تینا سهرابی به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

محسنین با اشاره به برگزاری مسابقات جام آدینه در بخش آقایان و جذابیت این مسابقات در این بخش تصریح کرد: جام آدینه در بخش آقایان به چهاردهمین هفته خود رسیده و رقابت در این مسابقات برای ورزشکاران این رشته جذابیت بالایی پیدا کرده است.

وی افزود: ساخت آکادمی تنیس الیت بستری برای تمرینات منسجم‌تر و جذب علاقه‌مندان به رشته تنیس را فراهم کرده که امیدواریم تا پایان سال با برگزاری مسابقات در مناسبت‌های مختلف شاهد شناسایی بهتر و بیشتر استعدادهایی در این رشته باشیم.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول