اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

ستاره ماهان تندیس به تیم ملی فوتسال دعوت شد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از دعوت از ستاره این تیم به تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در جام جهانی کوچک خبر داد.

ستاره ماهان تندیس به تیم ملی فوتسال دعوت شد

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به درخشش تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیئت فوتبال استان قم بازیکن شایسته ماهان تندیس را برای حضور در تیم ملی فوتسال ایران دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در رقابت‌های معتبر و مهمی همچون جام جهانی کوچک آماده می‌شود، یادآور شد: ملی‌پوشان از امروز در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی حضور می‌یابند و برای اعزام به این بازی‌ها که با عنوان جام گرندپریکس برگزار می‌شود، مهیا می‌شوند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: علیرضا وفایی این بازیکن جوان و مستعد بازیکن بومی و از چهره‌های موفق تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که با درخشش خود بار دیگر به تیم ملی فوتسال فراخوانده شد.

وی تصریح کرد: وفایی از جمله فوتسالیست‌های موفقی است که با ارائه بهترین بازی‌های خوب خود در تیم‌های کیش ایر و صبای قم مطرح شده و امسال نیز در تیم ماهان تندیس قم یکی از مهره‌های کلیدی به شمار می‌رود و قصد دارد در این تیم و همچنین تیم ملی فوتسال در مسابقات مختلف برون مرزی، بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

عابدی بیان داشت: این بازیکن یکی از ستاره‌های درخشان ماهان تندیس قم در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا این هفته بوده است که امیدواریم بتواند بعد از قهرمانی در تورنمنت بین‌المللی هانژو در کشور چین و همچنین مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در کره جنوبی که هر دو در خردادماه سال جاری به دست آمدند، در جام جهانی کوچک نیز بدرخشد.

وی عنوان داشت: وفایی در دو بازی خانگی اخیر ماهان تندیس قم که در سالن شهید حیدریان قم در حضور خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار شد، بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرد و بار دیگر به عنوان بازیکن مورد علاقه این مربی با سابقه برای اعزام به جام جهانی کوچک برگزیده شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه تیم کشورمان در جام گرندپریکس برزیل با تیم‌های میزبان، آرژانتین و ژاپن هم‌گروه است، افزود: قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان مهرماه در مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک در کشور برزیل حضور یابد، در حالی که به همین خاطر بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول