اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2،4 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 2،4 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری صمیمانه مردم استان زنجان در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال 26 میلیون و 792 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین جمع‌آوری شد، اضافه کرد: تعداد حامی جذب شده در طرح محسنین 20 نفر و فرزندان واگذار شده 22 نفر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع‌آوری 10 میلیون ریال در قالب نذورات قربانی اشاره کرد و گفت: طی این مدت در راستای اجرای طرح اطعام و افطار 56 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی تعداد نیروهای افتخاری جذب شده در خانه انفاق زنجان را 3 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین در قالب رد مظالم نیز یک میلیون و 250 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

حسنلو در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان را 26 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت یک میلیون ریال زکات و در قالب جشن نیکوکاری 540 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی همچنین میزان کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده خانه انفاق زنجان طی پنج ماهه نخست امسال را 379 میلیون و 523 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع طی این مدت 2 میلیارد و 427 میلیون و 705 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان با تقدیر از همکاری مردم استان زنجان طی این مدت، تصریح کرد: امیدواریم در ادامه سال نیز شاهد مشارکت بیش از پیش مردم در کمک به مددجویان این نهاد باشیم.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول