اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نمایش باافلاکیان خبر داد

اجرای نمایش «با افلاکیان» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر اجرایی نمایش رزمی فرهنگی «با افلاکیان» گفت: نمایش رزمی فرهنگی «با افلاکیان» در هفته دفاع مقدس هر شب در پادگان توحید اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «با افلاکیان» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

جهانگیر کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نمایش رزمی فرهنگی «با افلاکیان» با پیشنهاد فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و با به‌کارگیری هنرمندان بسیجی امسال نیز شروع شده است.

مدیر اجرایی نمایش رزمی فرهنگی «با افلاکیان» تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم از سال گذشته فراهم شده و امسال حدود سه هفته گروه‌های هنری، پشتیبانی و فنی تمرین کرده‌اند و این نمایش در هفته دفاع مقدس هر شب در پادگان توحید اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزم نمایش هر شب از ساعت 18 شروع می‌شود و آماده پذیرایی از 5 هزار نفر است و پس از هفته دفاع مقدس نیز از 12 مهر ماه به ‌مدت یک ماه برای کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی سراسر کشور به ‌نمایش درمی‌آید و اگر شرایط جوی اجازه دهد، ممکن است این زمان بیشتر شود.

به گفته معاون اجرایی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، حدود 150 هنرجو و هنرور در کنار عوامل پشتیبانی و کمیته‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این نمایش با جدیت کار کرده‌اند و تمام نیروها و عوامل از افراد بومی استان کرمانشاه هستند.

کریمی برگزاری نمایشگاه آثار دفاع مقدس، غرفه‌های میدان مین، عفاف و حجاب، آثار هنری، علمی و پژوهشی و شهدا با موضوع ظهور را از برنامه‌های جانبی این نمایش رزمی فرهنگی عنوان کرد.

به گفته معاون اجرایی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، جلوه‌های ویژه هنری، اجرای آتش توسط ادوات نظامی و اجرا بر روی پرده سایه در این نمایش به ‌کار برده شده و نمازخانه، فضای مناسب پارکینگ و سرویس بهداشتی برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: هجوم ضدانقلاب به پاوه، آتش زدن روستای کانی‌گوهر جوانرود توسط ضدانقلاب، حمله دشمن بعثی به قصرشیرین، عملیات مرصاد، بمباران شهر کرمانشاه، عملیات‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه و بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در این نمایش بازسازی شده است.

کریمی اعلام کرد: بلیط‌های شرکت در این برنامه از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج قابل تهیه است و بخشی از بلیط‌ها در اختیار ادارات، نیروهای مسلح و آموزش و پرورش قرار گرفته است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول