اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور خبر داد

ساخت مسابقه تلویزیونی خاک‌ریز/دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور گفت: مسابقه تلویزیونی خاک‌ریز برای آشنایی نسل جوان با مناطق و عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه در شبکه تلویزیونی زاگرس ساخته شده است.

ساخت مسابقه تلویزیونی خاک‌ریز/دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه

فرهاد نوری‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقه زنده خاک‌ریز برای آشنایی نسل جوان و عامه مردم با مختصات مناطق و عملیات‌های جنگی هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه در شبکه تلویزیونی زاگرس ساخته شده است.

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی خاک‌ریز ادامه داد: مسابقه خاک‌ریز به‌صورت کاملا انیمیشنی ساخته شده و فضای رئال دفاع مقدس و یادمان‌های دفاع مقدس را به‌همراه دارد.

نوری‌مقدم هدف از ساخت این مسابقه را آشنایی نسل جوان و عامه مردم با مختصات مناطق و عملیات‌های جنگی هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی آشنایی با روحیه ایثارگری، جهاد و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و آشنایی با مناطق مختلف تاریخی و فرهنگی استان کرمانشاه را از جمله دیگر اهداف ساخت مسابقه خاک‌ریز بیان کرد.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور اعلام کرد: هر شب دو نفر از بینندگان به‌صورت زنده و تلفنی در این مسابقه شرکت می‌کنند و جوایز نفیسی به آنان اهداء خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فاز نخست این مسابقه در 120 برنامه 30 دقیقه‌ای تدارک دیده شده، بیان داشت: این مسابقه هر روز ساعت 23 از شبکه استانی زاگرس کرمانشاه پخش می‌شود.

نوری‌مقدم آیتم‌های این مسابقه را شامل انتخاب شهرستان، عکس شهدا، سوال‌های دفاع مقدس، پرسش‌های تاریخی، سؤال‌های علمی، عبور از میدان مین، پازل، جدول رنگ و مرحله جوایز عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقه جذاب برای نخستین بار در سطح کشور انجام گرفته، تصریح کرد: یک تیم 15 نفره بسیجی، یک و نیم سال برای ساخت مسابقه خاک‌ریز کار کردند.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور از ادامه فاز نخست مسابقه تا پایان سال 93 خبر داد و ابراز داشت: فاز دوم و سوم در دو بخش 180 قسمتی ساخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه از فاز سوم به‌صورت کشوری ادامه پیدا می‌کند و به تمام مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌پردازد و از شبکه شما پخش می‌شود.

نوری‌مقدم با دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه خاک‌ریز گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه؛ نام، نام‌خانوادگی و شماره تلفن ثابت خود را به شماره 3000819161 پیامک کنند.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول