اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید فرمانده سپاه کرمانشاه از محل تمرین نمایش باافلاکیان+تصاویر

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در محل اجرای نمایش باافلاکیان حاضر شدند و از جریان تمرین تیم نمایش و دست‌اندرکاران این نمایش عظیم فرهنگی دیدن کردند.

بازدید فرمانده سپاه کرمانشاه از محل تمرین نمایش باافلاکیان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رزم نمایش فرهنگی هنری با افلاکیان در راستای گسترش فرهنگ دفاع مقدس‌، معرفی ارزش‌ها به جامعه و نسل جوان برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب درگیر جنگ ناخواسته‌ای شد که به رهبری امام(ره) ‌و دلاورمردی‌های جوانان، زنان و مردان وطن‌، این جنگ تبدیل به دفاع مقدس شد، لذا این نمایش درصدد معرفی گوشه‌هایی از ارزش‌های دفاع مقدس است.

رزم نمایش باافلاکیان با پیشنهاد فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و با به‌کارگیری هنرمندان بسیجی آغاز به‌کار کرده است.

این رزم نمایش در هفته دفاع مقدس هر شب از ساعت 18 شروع می‌شود و آماده پذیرایی از 5 هزار نفر است.

در اجرای این رزم نمایش مناطق عملیاتی، خط مقدم جبهه و... بازسازی شده و تماشاچی از همان ابتدای ورود در فضای جبهه و جنگ قرار می‌گیرد.

جلوه‌های ویژه هنری، اجرای آتش توسط ادوات نظامی و اجرا بر روی پرده سایه در این رزم نمایش به‌کار برده شده و نمازخانه، فضای مناسب پارکینگ و سرویس بهداشتی برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شده است.

سردار محمدنظر عظیمی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، سردار مراد حسنی معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه و مجتبی بیاتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه عصر امروز در محل اجرای این نمایش رزمی فرهنگی حاضر شدند و از جریان تمرین تیم نمایش و دست‌اندرکاران این نمایش عظیم فرهنگی دیدن کردند.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول