اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس

جشن شکوفه‌ها در شهرستان خلخال برگزار شد

با حضور نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی جشن شکوفه‌ها در شهرستان خلخال برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در شهرستان خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال عصر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در شهرستان خلخال اظهار داشت: خانه و مدرسه دو مجموعه عظیم فرهنگی و تربیتی است که فرزندان و دانش‌آموزان در این بسترها به کمال و رشد می‌رسند.

جعفری با تقدیر از زحمات معلمان و زحمتکشان عرصه آموزش گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان و مربیان مدارس است که عرصه‌های فرهنگی و علمی کشور مزین به تربیت شدگان و نخبگان می‌شود.

 

جعفری با بیان اینکه امسال در شهرستان خلخال 1400 نفر از نونهالان در سنگرهای تعلیم و تربیت حضور خواهند یافت گفت: مربیان پایه‌های اول ابتدایی وظیفه ویژه‌ای دارند زیرا این تعداد از دانش آموزان برای اولین بار در زیر دست این مربیان تعلیم خواهند دید و هر چه قدر این مربیان تلاش بیشتری در تربیت و علم آموزی این نونهالان داشته باشند ما ثمرات علمی این نونهالان را در سال‌های آینده در جامعه و مدیریت کشور خواهیم دید. چنانچه که ثمره سال‌ها تلاش مربیان عرصه مقطع ابتدایی امروز در رتبه‌های بی‌نظیر کنکور از شهرستان خلخال و کوثر مشاهده می‌شود.

وی به تعامل نهاد خانواده و مدرسه اشاره کرد و افزود: اولیا مدرسه در تعامل همسان با پدر و مادر فرزندان و دانش‌آموزان باید زمینه‌های رشد و توسعه بیشتر ذهنی و علمی دانش‌آموزان را تعمیق بخشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در پایان بخش سخنان خود  به اهمیت مدارس در دست ساخت در شهرستان خلخال اشاره کرد و از اداره کل نوسازی استان خواست تا نسبت به مدرسه شهید چمران و خاقانی و سایر مدارس در دست ساخت تسریع کند.

در این مراسم محمد سعید شهابی رئیس آموزش و پرورش شهرستان خلخال نیز از آمادگی مدارس شهرستان خلخال برای حضور بیش از 15هزار دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خبر داد و افزود: مقدمات حضور بیش از 1600 کادر آموزشی نیز در مدارس برای تدریس در مقاطع مختلف فراهم شده و انتظار می‌رود سال تحصیلی پیش رو سالی پربار از نشاط و موفقیت در صحنه‌های مختلف آموزشی و علمی کشور در خلخال باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بسته‌های فرهنگی تهیه شده از سوی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مسئولین ادارات و معاونت های آموزش و پرورش شهرستان خلخال در محل کانون شهید باهنر خلخال به نونهالان اهدا شد و نونهالان عکس یادگاری با مسئولین شهرستان خلخال گرفتند.

انتهای پیام/62008/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول