اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

آمادگی مدارس فردوس برای استقبال از 8 هزار دانش‌آموز

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از آمادگی مدارس این شهرستان برای استقبال از هشت هزار و 500 دانش‌آموز خبر داد.

آمادگی مدارس فردوس برای استقبال از 8 هزار دانش‌آموز

سیدمهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مدارس سطح شهرستان فردوس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده و زیباسازی و بهسازی در بیشتر مدارس انجام شده است.

وی تعداد مدارس شهرستان فردوس را 112 واحد آموزشی اعلام کرد و گفت: از این تعداد 35 مدرسه تخریبی و نیاز به نوسازی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس افزود: تاکنون تعداد 17 باب مدرسه در شهرستان فردوس نوسازی و 15 درصد مدارس شهرستان نیز هوشمندسازی شده است.

علیپرست با اشاره به فعالیت هفت باب مدرسه عشایری در سطح شهرستان فردوس، تصریح کرد: در این مدارس تعداد 204 دانش‌آموز در مقطع دبستان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی از برگزاری جشن شکوفه‌ها در 31 شهریورماه خبر داد و یادآور شد: دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی یک روز قبل از آغاز ماه مهر در مدارس حاضر و در قالب جشن شکوفه‌ها با فضای مدرسه، هم‌کلاسی‌ها و معلمان آشنا می‌شوند.

722 کلاس اولی فردا به مدرسه می‌روند

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس تعداد دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی در شهرستان فردوس را 722 نفر اعلام کرد و گفت: ماه مهر ماه آغاز تلاش و تحصیل است و دانش‌آموزان در این ماه وارد عرصه تعلیم و تربیت می‌شوند.

علیپرست با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، افزود: این موفقیت‌ها حاصل علم و دانش و تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان است که در نهایت منجر به خلق دانشمندانی بزرگ می‌شود.

وی از برگزاری جشن جوانه‌ها در اول مهرماه خبر داد و اذعان داشت: زنگ مهر در همه مدارس سطح شهرستان نواخته و به طور نمادین نیز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در دبستان دخترانه شاهد نواخته می‌شود.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول