اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان:

مجتمع ایستگاهی قطار شهری در میدان آزادی در حال اجرا است

شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: پروژه مجتمع ایستگاهی قطار شهری در زیر میدان آزادی در حال اجراست.

مجتمع ایستگاهی قطار شهری در میدان آزادی در حال اجرا است

حمید عصارزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: احداث مجتمع ایستگاهی قطار شهری در زیر میدان آزادی در حال اجراست و مجتمع ایستگاهی قطار شهری شامل ایستگاه‌های شمال به جنوب و شرق به غرب و بالعکس است.

وی ادامه داد: میدان آزادی نقطه اتصال بی.آر.تی و قطار شهری است و فضای محدودی دارد و با توجه به رویکرد توسعه حمل و نقل محور TOD احداث مجتمع ایستگاهی قطارشهری در میدان آزادی در دستور کار شهرداری منطقه 5 قرار گرفته است.

شهردار منطقه 5 اصفهان به احداث فروشگاه برای تامین مایحتاج شهروندان در طبقه فوقانی این مجتمع اشاره کرد و افزود: 13 میلیارد و 500 میلیون تومان برای مجتمع ایستگاهی قطار شهری میدان آزادی پیش‌بینی شده است.

عصارزادگان در خصوص ساخت پارکینگ در منطقه 5 جهت رفع مشکلات ترافیکی گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر مراکز تجاری، دفاتر اداری و مطب پزشکان در منطقه 5 رشد قارچ گونه‌ای داشته است، شهروندان با مشکلات ترافیکی زیادی روبرو شده‌اند.

وی افزود: منطقه 5 آلبوم تاریخی و تفریحی شهر اصفهان محسوب می‌شود و وجود کوه صفه، پارک طبیعی ناژوان، کلیساها، آتشکده، پل‌های تاریخی و پارک‌های محور حاشیه رودخانه نمایانگر سیمای توریستی این منطقه است که از این رو اجرای اقدامات مناسب در این منطقه حائز اهمیت است.

شهردار منطقه 5 شهرداری اصفهان تاکید کرد:خیابان حکیم نظامی گلوگاه ترافیکی منطقه است به همین سبب، احداث پارکینگ محتشم کاشانی با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال در دستور کار شهرداری منطقه 5 قرار گرفت.

عصارزادگان با بیان اینکه این پارکینگ ظرفیت پارک 800 خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: پارکینگ محتشم کاشانی تا پایان سال‌ جاری تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63021/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول