اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابلسر:

بابلسر شهرستانی آماده سرمایه‌گذاری است

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه بابلسر شهرستانی پویا و آماده سرمایه‌گذاری دارد، گفت: دستگاه‌ها برای حمایت از صنعت و سرمایه‌گذار عینک خوش‌بینی به چشم بزنند.

بابلسر شهرستانی آماده سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا محسن‌پور شامگاه امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌ها و واحدهای صنعتی که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد در جمع مدیران این واحدها اظهار داشت: با توجه به وضعیت قبلی و فعلی شما صنعتگران باید دست شما را بوسید، به خود افتخار می‌کنم از اینکه صنعتگران خوبی در شهرستان بابلسر داریم که در کار تولید پیشگام هستند.

وی با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفع مشکلات صنعتگران را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: برخی از واحدها و کارخانجات منطقه قبلا خوب می‌درخشیدند اما با توجه به وضعیت فعلی با سیلی صورتشان را سرخ می‌کنند.

محسن‌پور با بیان اینکه صنعتگران ما در حال حاضر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، اذعان داشت: آدم خجالت می‌کشد اینها را می‌بیند ولی نمی‌تواند برای‌شان کاری کند.

معاون فرماندار بابلسر تصریح کرد: امیدوارم دولت تدبیر و امید بتواند گام مثبتی برای شما صنعتگران که نقش مهمی در امر تولید دارید، بردارد.

وی اضافه کرد: وقتی شما کارخانه‌ای را استارت می‌زنید ما فکر می‌کنیم امنیت به کشور ما برگشته، سرمایه‌گذاری در این زمان واقعا عاشق می‌خواهد که شما بودید و هستید.

محسن‌پور با بیان اینکه در سال‌های اخیر به سرمایه در گردش هیچ توجهی نشده است، اذعان داشت: پرداخت وام با سودهای کلان نشان می‌دهد کمتر به تولید توجه شده و ما دعا می‌کنیم در دولت جدید به وضعیت تولید بیشتر توجه شود.

وی به تشکیل انجمن صنفی برای سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: در این انجمن صنعت‌گران با دعوت از مسئولان و نمایندگان موانع و مشکلات خود را مطرح کرده و با همراهی یکدیگر افق جدیدی را فراهم کنید.

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه بابلسر شهرستانی پویا و آماده سرمایه‌گذاری دارد، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی نیز برای حمایت از صنعت و سرمایه‌گذار عینک خوش‌بینی به چشم بزنند و علاوه بر دفاع از حقوق دولت، احترام و شأن کارفرما را نیز حفظ کند.

محسن‌پور تصریح کرد: فقط به صرف دور هم نشستن و گوش به حرف هم دادن صنعت شهرستان پویا نمی‌شود، باید با برنامه‌ریزی درست برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی اذعان داشت: باید تدابیری اندیشیده شود تا شهرک صنعتی استان وقتی صنعتگری را دید برایش کیسه ندوزد، اینکه زمینی بفروشد بعد سال به سال ارزش افزوده بگیرد، هیچ معنایی ندارد، وقتی زمینی فروخته شد کار دیگر تمام است، ارزش افزوده برای چیست.

معاون فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: اینها مشکلاتی است که باید در انجمن صنفی آسیب‌شناسی شود.

محسن پور در پایان حمایت از تولید و اشتغال را موجب ارتقای امینت اجتماعی خواند و تاکید کرد: همه باید در توسعه و حمایت از بخش تولید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

انتهای پیام/86010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول