اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی:

وضعیت کشورهای حامی استکبار رو به افول است

امام جمعه شهر تاکستان گفت: با نگاه ساده به مسائل جهانی می‌توان فهمید که امروز وضعیت کشورهای حامی استکبار به مراتب اسفبار و رو به افول است.

وضعیت کشورهای حامی استکبار رو به افول است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در مصلای نماز جمعه این شهر آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و اتحاد و یاری‌رسانی قوای نظامی سپاه، بسیج و ارتش به ویژه شهید چمران در جنگ تحمیلی را عامل برد نتیجه دفاع مقدس به نفع رزمندگان اسلام دانست.

امام جمعه شهر تاکستان با بیان اینکه حمله حزب بعث صدامی به مرزهای میهن اسلامی در 31 شهریور ماه با کمک 36 کشور دیگر به وقوع پیوست، ابراز داشت: با نگاه ساده به مسائل جهانی می‌توان فهمید که امروز وضعیت کشورهای حامی استکبار به مراتب اسفبار و رو به افول است.

وی آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها در حال حاضر با نهاد آموزش و پرورش در ارتباط هستند و در این راستا وظایف مهم و سنگینی بر عهده معلمان قرار داده شده است.

امام جمعه شهر تاکستان عنوان کرد: معلمان امروز وظیفه دارند تا ضمن آموزش مطالب مفید و ارزشمند از سوق‌ یافتن دانش‌آموزان به سوی افکار غلط و اشتباه جلوگیری کنند.

امام جمعه شهر تاکستان با تسلیت سالروز درگذشت عبدالکریم حائری یزدی ابراز داشت: این عالم بزرگوار با تأسیس حوزه علمیه قم سهم فراوانی را در نشر معارف و پرورش طلاب و فضلا در جامعه کنونی داشته و ثواب این کار الهی تا زمان پابرجایی حوزه علمیه قم همواره برای این عالم جلیل‌القدر به ثبت می‌رسد.

اسلامی با اشاره به آغاز فصل برداشت کشاورزان و عدم غفلت در پرداخت زکات ابراز داشت: لازم است تا انسان‌ها با انجام اعمال صالح برای آخرت خویش اعمال نیک برجای گذارند.

وی ادامه داد: بر این اساس باید دانست که انسان‌ها از رزق و روزی خدادادی باید در راه رضای الهی بخشش کنند.

اسلامی اضافه کرد: با انفاق و کمک‌های مردمی علاوه بر حل مشکلات زمینه برای رفع احتیاجات افراد فراهم می‌شود و بنابر این باید از غفلت در راه انفاق پرهیز کرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت بیشتر تقوا و دقت نظر نسبت به حلال و حرام بر تقویت هرچه بیشتر خشیت و خوف‌الهی در دل‌ها تأکید کرد.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به عدم توانایی استکبار برای اجماع کشورها در حمله موشکی به سوریه تأکید کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش باید بدانند که جوانان سلحشور و رزمنده در کشورهای منطقه برای واکنش در مقابل هرگونه تهدید آمریکا آمادگی کامل داشته و منطقه خاورمیانه در مقابل رفتارهای آمریکا سکوت نمی‌کند.

انتهای پیام/77005/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول