اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه انار:

معلمان با عشق و علاقه در کلاس درس حاضر شوند

امام جمعه انار گفت: اساتید و معلمان باید با روحیه باز و با عشق و علاقه و بدون هیچ چشم‌داشتی و با توجه به رسالتی که خداوند بر دوش آن‌ها قرار داده در کلاس‌های درس حاضر شوند.

معلمان با عشق و علاقه در کلاس درس حاضر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مهدیه امامزاده محمد صالح اظهار داشت: همگان را به رعایت تقوای الهی، تقوا در گفتن، شنیدن و عمل کردن و در یک جمله دوری از همه بدی‌ها و زشتی‌ها و پیروی از خوبی‌ها و زیبایی‌های مورد سفارش اسلام دعوت می‌کنم.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) از حقیقت و نشان‌های ایمان واقعی سخن گفت و به تشریح اهمیت آموختن علم و دانش و یاددهی آن در دین اسلام پرداخت و افزود: یاد گرفتن و علم‌آموزی در دین اسلام آنقدر اهمیت و ارزش دارد که پیامبر اعظم (ص) می‌فرماید «اگر کسی در مسیر یاد گرفتن علم جان خود را از دست بدهد، اجر و پاداش شهید را دارد».

امام جمعه انار همچنین آغاز سال تحصیلی را به همه دانش‌آموزان، دانشگاهیان و طلاب علوم دینی تبریک و تهنیت گفت و ادامه داد: اساتید و معلمان بزرگوار باید با روحیه باز و با افتخار و با عشق و علاقه و بدون هیچ چشم‌داشتی و با توجه به رسالتی که خداوند بر دوش آن‌ها قرار داده در کلاس‌های درس حاضر شوند و به تعلیم جوانان و نوجوانان میهن اسلامی بپردازند.

ابراهیمی هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بزرگمردان تاریخ را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشت و گفت: ملت قهرمان ایران ثابت کرد که با ایمان به خدا و اراده قوی و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توان در مقابل دشمن ایستاد و بزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

انتهای پیام/80021/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول