اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره):

جشن افتتاح یک هزارمین کلاس درس بنیاد برکت برگزار می‌شود

مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از برگزاری جشن افتتاح یک هزارمین کلاس درس بنیاد برکت ماه آینده در سیستان و بلوچستان خبر داد.

جشن افتتاح یک هزارمین کلاس درس بنیاد برکت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد جلیل بشارتی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح آموزشگاه بنیاد برکت در روستای عزیز با بیان اینکه تاکنون 944 کلاس درس با 220 آموزشگاه بنیاد برکت احداث شده است، اظهار کرد: این مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی با تأمین اعتبار از سوی این بنیاد، اجرا شده‌اند.

وی افتتاح مدارس بنیاد برکت را هدیه سفر مقام معظم رهبری به مردم این استان دانست و افزود: مردم ولایتمدار خراسان شمالی سال گذشته در استقبال از رهبر انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

بشارتی همچنین بر نگهداری و حفاظت از این آموزشگاه‌ها از سوی دانش‌آموزان و اولیا تاکید کرد و گفت: هزینه‌های زیادی برای اجرای این پروژه‌ها صرف شده که لازم است این فضاهای آموزشی برای استفاده دانش آموزان در سال‌های بعدی نیز محافظت شود.

وی همچنین با تبریک هفته دولت به عموم دولت مردان و مردم گفت: این هفته در واقع پیام فرهنگی داشته و اینکه برای به ثمر نشستن و محافظت از این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده که شهید رجایی و باهنر از جمله این افراد بوده که نباید از این پیام‌ها غفلت کرد.

مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مأموریت آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی را برشمرد و اظهار کرد: این دستگاه تأثیر زیادی در شکوفایی دانش آموزان و نیرو سازی برای آینده نظام اسلامی دارد.

* سال 92 سال طلایی برای افتتاح طرح‌های بنیاد برکت

وی همچنین از سال 92 به عنوان سال طلایی برای افتتاح طرح‌های بنیاد برکت در کشور و خراسان شمالی یاد کرد.

بشارتی اظهار کرد: صرفاً امسال در خراسان شمالی هشت مدرسه این بنیاد که مربوط به سفر رهبری بوده افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از محل بنیاد برکت 21 پروژه در این استان در حال ساخت و یا افتتاح شده است، گفت: این پروژه‌ها فرصت خوبی برای محرومیت زدایی از استان خراسان شمالی بوده است.

بشارتی همچنین افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه قلعه عزیز بجنورد را که طراحی و ساخت آن به صورت جامع و کامل احداث شده است را باعث فراهم شدن زمینه تحصیل برای دانش آموزان دختر و پسر به صورت مجزا دانست.

* مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی از مدیران لایق است

مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان طی سال‌های اخیر برای رشد شاخص‌های مدرسه سازی گفت: به طور حتم مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی از مدیران لایق استان است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این مسئول در حوزه کاری از مهندسین و ناظران شایسته‌ای بهره برده که همه خلاق و پر تلاش هستند.

بشارتی تصریح کرد: امروز برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم نیازمند مدیرانی این چنینی هستیم.

انتهای پیام/63002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول