اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

آمریکا در برابر دیدگان دنیا به شکست خود در سوریه اعتراف کرد

امام جمعه موقت خلخال گفت: استکبار و در راس آن آمریکا در برابر دیدگان دنیا به شکست خود در سوریه اعتراف کرد.

آمریکا در برابر دیدگان دنیا به شکست خود در سوریه اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خلخال اظهار داشت: تروریست‌ها نفر به نفر به دنبال اهداف خود در سوریه و سایر کشورها هستند ولی استکبار و آمریکا با استفاده از تجهیزات نظامی خود صدها انسان را در هر لحظه در جای جای دنیا به خاک و خون می‌کشند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان از حضور سپاه در خط های مقدم جبهه در کنار سایر نیروها برای دفاع از کشور بود که سپاه در این ماموریت نیز با موفقیت و با جانفشانی از دستاورد‌های مهم انقلاب حفاظت کرد.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال افزود: سپاه دستاوردهای شکوهمندی داشته که باید حفظ و حراست از این دستاوردها ادامه داشته باشد.

محسنی به سخنان رئیس جمهور در جمع فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: بعضی‌ها در جامعه که قصد کمرنگ کردن نقش سپاه را داشتند با سخنان رئیس جمهور به این موضوع که سپاه با ولایت‌مداری در آرمان‌های خود ثابت قدم است، پی بردند.

وی تصریح کرد: کارنامه درخشان سپاه نمایش تجربه ملت است و در اصل 150 قانون اساسی وظایف سپاه کاملاً مشخص شده که دفاع از انقلاب و حفظ دستاورد‌ها از عمده وظایف این نهاد است.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال با اشاره به اینکه تعداد اندکی از انسان‌ها به یقین الهی می‌رسند، بیان داشت: تقوا در مسائل اجتماعی هم جزو نیازهای ضروری است و برای همین است که تقوا با ضرورت تمام در دو خطبه نماز جمعه تکرار شده و با اهمیت شمرده می‌شود.

محسنی به خالق حماسه‌های دفاع مقدس، امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون افکار توحیدی امام راحل (ره) و ایثارگری جوانان این وطن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه شهر خلخال با تبریک آغاز سال تحصیلی در روز‌های آینده ابراز داشت: در شهرستان خلخال نیز بیش از 15 هزار دانش‌آموز در 230 مدرسه با حضور بیش از یک هزار و 600 معلم بازگشایی مدارس را جشن خواهند گرفت و سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/62008/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول