اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

خط مقاومت سوریه با بهانه‌های آمریکایی شکسته نمی‌شود

امام جمعه آستارا گفت: آمریکایی‌ها به بهانه سلاح شیمیایی با اقدام‌های وحشیانه خود قصد دارند خط مقاومت را بشکنند اما این خط شکسته نمی‌شود و آمریکا بازنده نبرد است.

خط مقاومت سوریه با بهانه‌های آمریکایی شکسته نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک دهه کرامت اهمیت دادن به این دهه را مورد تأکید همگان قرار داد و اظهار کرد: شیعیان در شب میلاد امام رضا (ع) مساجد را پر کنند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه افزود: نماز جمعه مراسمی غیرجناحی است و برکات زیادی دارد و پس از انقلاب شاهد گسترش آن هستیم.

خطیب جمعه آستارا برپایی نماز جمعه در 750 نقطه از کشور را یک شبکه ارزشمند دینی و حکومتی خواند و یادآور شد: نماز جمعه در مسیر خط ولایت حرکت می‌کند و جایگاهی مقدس و ارزشمند برای روشنگری مردم جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت شوراهای اسلامی، این نهاد مردمی را پایگاهی برای اقدام‌های ویژه و خدمات رفاهی مردم دانست.

حافظ‌نیا با قدردانی از اعضای شورای شهر آستارا در تعیین زودهنگام شهردار این شهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر بین شهردار و اعضای شورا شاهد اقدام‌های شایسته در شهر باشیم.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و دخالت آمریکا و صهیونیسم در سوریه، گفت: دشمنان به بهانه سلاح شیمیایی حقوق مردم سوریه را نادیده می‌گیرند و با اقدام‌های وحشیانه خود قصد دارند خط مقاومت را بشکنند اما این خط با مقاومت رزمندگان سوریه هرگز شکسته نمی‌شود و آمریکا بازنده این جنگ است.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خط مقاومت سوریه باید همچنان ایستادگی کند، حفظ اقتدار و ایستادگی در مقابل دنیای غرب را وظیفه کنونی دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز کشوری مقتدر در دنیا شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیای غرب در مقابل وحشی‌گری‌ استکبار سکوت کرده است، متذکر شد: آمریکا و صهیونیسم شعارهای عوام‌فریبانه‌ای سر می‌دهند و با کشتار مردم بی‌دفاع سوریه نیت شومی را در سر می‌پرورانند.

انتهای پیام/84002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول