اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مسئولان برای آرامستان برازجان چاره‌اندیشی کنند

امام جمعه برازجان با بیان این‌که وضعیت آرامستان برازجان نامطلوب است، گفت: مسئولان برای آرامستان چاره‌اندیشی کنند.

مسئولان برای آرامستان برازجان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا، انسان را به سمت موفقیت و سربلندی در دنیا و آخرت هدایت می‌کند.

وی در ادامه به عوامل گناه در انسان اشاره کرد و افزود: بی‌تفاوتی و تماشاچی بودن در برابر گناه از مهم‌ترین عوامل فساد در انسان است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: اسلام به پیروان خود دستور می‌دهد که تماشاچی نباشیم و به یاری دوستان خود بشتابیم و با فساد مقابله کنیم.

مصلح تصریح کرد: رضایت به گناه و خاموشی در برابر گناه سبب می‌شود که گناه استمرار داشته باشد و انسان را به سمت منجلاب بکشاند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با تهاجم رژیم بعث عراق در 31 شهریور به خاک جمهوری اسلامی در سال 59 رسماً جنگ تحمیلی آغاز شد و رژیم عراق با هدف تغییر رژیم و براندازی جمهوری اسلامی با حمایت‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی به مقابله با ایران اسلامی پرداخت.

امام جمعه برازجان گفت: دفاع مقدس دوران افتخارآمیز ملتی است که با فداکاری و ایثار در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

مصلح اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به استقبال شهادت رفتند و ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند و دشمنان را در راه رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در مورد جنگ تحمیلی عنوان کرد: به فرموده امام خمینی (ره)، «ما انقلاب را در جنگ به جهانیان ثابت کردیم» و یا در جایی دیگر فرمودند که «در جنگ ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکستیم».

امام جمعه برازجان به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: همه ساله میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو به مدارس و دانشگاه‌ها می‌روند و مسئولان باید در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم اهتمام ورزند.

مصلح یادآور شد: خروجی مدارس و دانشگاه‌ها باید جوانان مومن و کارآمد باشد تا نظام اسلامی به سمت موفقیت و سربلندی حرکت کند.

وی با اشاره به سوم مهر سالروز تهاجم آمریکا به افغانستان افزود: تهاجم آمریکا به افغانستان به بهانه مقابله با تروریسم بود که امروز شاهد ویرانی این کشور و آوارگی بخش عظیمی از مردم هستیم.

امام جمعه برازجان در ادامه با انتقاد از وضعیت نامناسب و نامطلوب آرامستان برازجان عنوان کرد: آرامستان برازجان مشکلات بسیار زیادی در زمینه آب و برق و سایر موارد دارد و مسئولان باید چاره‌ای بیندیشند تا از این وضعیت نجات پیدا کند.

مصلح با اشاره به تشییع شهدای گمنام در استان بوشهر گفت: تشییع شهدای گمنام در استان سبب می‌شود که عطر معنویت و شهادت در جامعه طنین‌انداز شود.

وی در پایان قهرمانی تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول