اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان خبر داد

نامگذاری میدان و بولواری به نام امام رضا (ع) در برازجان

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان از نامگذاری یک میدان و بولوار به نام امام رضا (ع) در برازجان خبر داد.

نامگذاری میدان و بولواری به نام امام رضا (ع) در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی صبح امروز در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و اعتلای نظام اسلامی تلاش و فعالیت کرده‌اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی افزود: سپاه در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کرد و امروز نیز در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، سپاه و بسیج پیشتاز هستند.

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان خاطرنشان کرد: ملت ما به برکت خون شهدا در این چند ساله از عمر انقلاب توانسته اهداف و ارزش‌های بزرگ این انقلاب را به جهانیان و مردم دنیا صادر کند.

عالی تصریح کرد: حجت‌الاسلام هاشمی از نیروهای خدوم و زحمتکش در سپاه بوده که نقش مهمی در رشد و پیشرفت این مجموعه ایفا کرده و امیدوار هستیم در مسئولیت جدید نیز موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور خادمان رضوی در دشتستان عنوان کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از خادمان رضوی نشان دهنده توجه مردم به ائمه اطهار (ع) است و انتظار داریم روز به روز فرهنگ رضوی در جامعه بیشتر نهادینه شود.

فرمانده سپاه دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امروز یک ضرورت است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر در این عرصه برسیم.

عالی از نامگذاری یک میدان و بولوار به نام امام رضا (ع) در برازجان خبر داد و افزود: این مهم تاثیر به‌سزایی در گسترش فرهنگ رضوی و تعظیم شعائر اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان نیز با تقدیر از همکاری مجموعه مسئولان و مردم دشتستان با وی گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و باید در هر مسئولیتی که قرار داریم به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان نیز عنوان کرد: امیدوار هستم با همکاری و تلاش دسته‌جمعی بتوانیم در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول