اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس:

رویه دولت تدبیر و امید مبتنی بر اخلاق‌مداری است

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: رویه دولت تدبیر و امید مبتنی بر اخلاق‌مداری و حفظ کرامت انسانی است.

رویه دولت تدبیر و امید مبتنی بر اخلاق‌مداری است

محمدرضا شعبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: همان‌گونه که رئیس‌جمهور منتخب در مناظره‌های تلویزیونی و ویژه برنامه‌های انتخاباتی گفت، رویه‌ دولت منتخب پرهیز از بی‌اخلاقی سیاسی است.

وی افزود: جلوگیری از گسترش فرهنگ غلط تهمت و افترا از دیگر برنامه‌های دولت یازدهم است و با جدیت حفظ کرامت انسانی را در جامعه پی‌گیری خواهد کرد.

*گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییر مدیران ارشد در رسانه‌های فاقد شناسنامه کذب است

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضای رسانه‌ای استان کرمانشاه و گمانه‌زنی‌های اخیر در خصوص تغییر مدیران ارشد استان، تاکید کرد: رسانه‌های مکتوب استان و خبرگزاری‌های رسمی به‌خوبی رسالت رسانه‌ای خود را درک می‌کنند و شاهد بسترسازی مناسبی از لحاظ فضای فرهنگی و اطلاع‌رسانی در بین اهل رسانه هستیم.

شعبانی با ذکر اینکه در فضای مجازی و رسانه‌های فاقد شناسنامه، در مواردی برخی گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شود که از اساس کذب است، افزود: واقعیت این است که دولت یازدهم یک دولت میانه‌رو و اعتدال‌گرا است، پس لازمه همکاری با چنین دولتی در وهله نخست اعتقاد به میانه‌روی و پرهیز از افراط و تفریط است.

وی اظهار داشت: هر کسی در هر مقامی چنانچه می‌خواهد با این دولت همراهی کند باید به اصل اعتدال‌گرایی که ریشه قرآنی دارد توجه کرده و اخلاق‌مدارانه به فکر منافع مردم باشد.

شعبانی در پایان از همه کارشناسان، مدیران، اهل رسانه و مردم خواست برای نیل به سمت توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه برنامه‌ها، نظرات و پیشنهادات سازنده خود را فارغ از گرایشات سیاسی در اختیار ستاد استانی رئیس جمهور منتخب قرار دهند.

انتهای پیام/2700/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول