اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: 32 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در عسلویه برگزار می‌شود.

کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس  از عسلویه، خلیل رفعتی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه اظهار داشت: یاد و خاطره جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های هشت سال دفاع مقدس همیشه در دل‌ها می‌ماند و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن باید این گونه مراسمات را زنده نگه داشت.

وی افزود: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی به حول قوه الهی، ایران اسلامی جایگاه رفیع و بلندی در سطح جهان دارد که این جایگاه به برکت ایثار گری‌های دهه اول انقلاب است و می‌طلبد که به‌خاطر این ایثار‌گری‌ها و زنده نگهداشتن آن روزها برنامه‌های متنوعی به ویژه برای جوانان داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه به تهاجم فرهنگی و راه‌های مقابله با آن اشاره کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی و هجمه گسترده دشمن باید با گسترش فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار در بین جوانان اقدام کرد و باید کاری کنیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی ابراز داشت: مروجین این فرهنگ جانبازان، رزمندگان و خاندان معظم شهدا هستند و از این ایام‌الله‌ها و مناسبت‌ها باید نهایت استفاده را کرد.

رفعتی بیان داشت: دفاع مقدس، خاطره نیست، واقعیتی سرنوشت‌ساز و تاثیرگذار است که نه باید و نه می‌توان آن را فراموش کرد و از یاد برد بلکه باید این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها سینه به سینه و بین فرزندان ما نقل شود.

وی به کیفی سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از برنامه‌های کمی به سمت کیفی‌تر شدن سوق پیدا کند و امسال 32 برنامه محوری با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود.

این مسئول از آمادگی کامل سپاه عسلویه برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع اشاره کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه جنگ نرم، برنامه‌های بسیج‌ دانش‌آموزی و نقش بسیج سازندگی در شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برنامه‌‌های روز سرباز، شرکت در نماز جمعه، زنگ مقاومت و حماسه در مدارس و صبحگاه عمده برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رفعتی بیان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای برگزاری مطلوب این برنامه‌ها بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول