اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

برپایی جشن عاطفه‌ها در 226 پایگاه اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در 226 پایگاه ثابت و سیار در استان اردبیل برگزار می‌شود.

برپایی جشن عاطفه‌ها در 226 پایگاه اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: این جشن قرار است روزهای 10 و 11 مهر ماه به ترتیب در مدارس، میادین، مساجد و 12 مهر ماه در جلوی مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برگزار شده و از این طریق کمک‌های مردمی جمع‌‌آوری شود.

وی تصریح کرد: این جشن در 123 پایگاه ثابت و بیش از 103 پایگاه سیار در مناطق مختلف استان اردبیل با مشارکت بیش از یک‌هزار و 400 نفر نیروی رسمی، قراردادی و مجموعه‌های افتخاری برگزار شده که امیدواریم با استقبال خوب مردم نیز روبه‌رو شود.

زلالی خاطر نشان کرد: با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان و دانشجویان این جشن همه ساله در هفته اول مهر ماه برگزار شده و امسال در 948 مدرسه نیز این جشن با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول از تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این جشن با محوریت مدارس و مساجد خبر داد و اضافه کرد: بیش از 150 هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها توزیع شده است.

وی از چاپ و توزیع چهار هزار پوستر با هدف تبلیغ و اطلاع‌رسانی مناسب خبر داد و بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های جمع‌آوری شده را در اولین فرصت در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد:‌ در سال گذشته بیش از 15 میلیارد ریال کمک نقدی و سه هزار و 21 میلیارد ریال کمک کالایی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده و تحویل خانواد‌های نیازمند شد.

زلالی در ادامه گفت:‌ این جشن در حقیقت جشن حمایت و کمک از خانواده‌های نیازمندی است که بیش از هر زمان دیگر به کمک‌های مردمی نیازمند بوده و سعی می‌کنند آبرومندانه فرزندانشان را راهی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی کنند.

انتهای پیام/62006/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول