اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

تراکتورسازی در رشت به دنبال کسب سه امتیاز است

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی در رشت به دنبال کسب سه امتیاز بازی مقابل داماش است.

تراکتورسازی در رشت به دنبال کسب سه امتیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد پورغلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند بازی در لیگ برتر به جایی رسیده که تیم‌ها از همدیگر شناخت خوبی پیدا کردند و این امر موجب جذابیت بازی‌ها می‌شود.

وی به بازی‌های گذشته تیم داماش اشاره کرد و افزود: تیم داماش بازی‌های خوبی انجام داده و نتایج با ارزشی کسب کرده است.

پورغلامی با بیان اینکه تیم داماش در هفته‌هایی شایسته پیروزی بود، تصریح کرد: تیم مذکور در بعضی از بازی‌ها به حق خود نرسیده است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به آنالیز تیم داماش در مقابل صبا اشاره کرد و گفت: تیم تراکتورسازی در رشت به دنبال سه امتیاز بازی مقابل داماش است.

وی با اشاره به اینکه نقاط قوت و ضعف داماش بازبینی شده است، بیان کرد: امیدوارم بازیکنان تراکتورسازی کارهای تاکتیکی در تمرین‌ها را در زمین بازی انجام دهند و بتوانیم نتیجه بگیریم.

پورغلامی حضور خود در تیم تراکتورسازی تبریز را به دلیل دعوت مجید جلایی از وی عنوان کرد و یادآور شد: قبول کردن مربیگری پس از سه سال سرمربی بودن شاید از جذابیت‌های فوتبال باشد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: این تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند و حضور در این تیم تجربه خوبی محسوب می‌شود.

وی از مصدومیت علی کریمی در تمرین روز سه‌شنبه تیم تراکتورسازی خبر داد و اظهار کرد: حبیب گردان و محسن ربیع‌خواه دچار سرماخوردگی شدید هستند.

پورغلامی با اشاره به کسب نتایج خوب تیم تراکتورسازی در خارج از خانه، تصریح کرد: حریفان بیرون از خانه جلوی تیم تراکتورسازی فوتبال بازی می‌کنند و این امر موجب می‌شود راحت‌تر در مقابل آنها بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی به بازی بسته تیم‌ها در مقابل این تیم در تبریز اشاره کرد و افزود: بازی مقابل تیم‌های پایین جدول به دلیل بسته بازی کردن آنها سخت است.

وی درباره احساس خود در بازی هفته گذشته مقابل تیم ملوان، خاطرنشان کرد: رویارویی با ملوان برایم خیلی سخت بود زیرا 15 سال پیراهن ملوان را عضو نکردم و آغاز سرمربی‌گری بنده از ملوان بود.

به گزارش فارس، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل سفر زمینی این تیم به رشت به نشست خبری امروز نرسید.

انتهای پیام/84001/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول