اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقایسه جدول تطبیقی تا پایان هفته هشتم

بهترین آمار تراکتورسازی از لحاظ رتبه با مجید جلالی

با مقایسه جدول تطبیقی تراکتورسازان در 6 دوره حضور در لیگ برتر تا پایان هفته هشتم مشخص می‌شود که مجید جلالی از لحاظ رتبه بهترین عملکرد را داشته است.

بهترین آمار تراکتورسازی از لحاظ رتبه با مجید جلالی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی در اولین دوره لیگ برتر در فصل 81-80 با هدایت محمود یاوری ضعیف‌ترین آمار را به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در آن سال با چهار تساوی، چهار شکست و چهار امتیاز در مکان سیزدهم لیگ چهارده تیمی  و تنها بالاتر از استقلال رشت قرار داشت. یک گل زده و 9 گل خورده نیز آمار خط حمله و دفاع این تیم تا هفته هشتم بود.

تراکتورسازی در لیگ نهم در فصل 89-88 با هدایت فراز کمالوند تا پایان هفته هشتم سه پیروزی، سه مساوی، دو شکست، 11 گل زده و 9 گل خورده و 12 امتیاز در مکان ششم جدول قرار داشت.

سال بعد تراکتورسازی با هدایت مجدد کمالوند تا مدت زمان مشابه عملکرد ضعیف‌تری داشته و با سه پیروزی، دو مساوی و سه شکست و 11 امتیاز در مکان هشتم جدول جای داشت.

تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی از لحاظ امتیازگیری بهترین عملکرد تا پایان هفته هشتم را داشته، اما تیم وی یک رتبه پایین‌تر از تیم جلالی قرار گرفت. تراکتورسازی در فصل 91-90 تا پایان هفته هشتم پنج پیروزی، یک مساوی، دو شکست و 16 امتیاز تیم چهارم جدول بود و سه امتیاز با تیم صدرنشین استقلال تهران فاصله داشت.

عملکرد تونی اولیویرا نیز تا پایان هفته هشتم متوسط بوده و تیم تراکتورسازی با سه برد، چهار مساوی و یک باخت و 13 امتیاز تیمش در مکان هفتم قرار گرفته بود.

امسال تیم تراکتورسازی با مجید جلالی تا پایان هفته هشتم با 15 امتیاز در مکان سوم جای گرفته و تنها سه امتیاز از تیم صدرنشین فولاد خوزستان کم دارد. چهار پیروزی، سه تساوی و تنها یک باخت آمار تراکتورسازی در این فصل رقابت‌ها است.

با بررسی نتایج تراکتورسازی مشخص می‌شود که مجید جلالی از لحاظ رتبه بهترین عملکرد را داشته و این تیم در زمان مشابه نسبت به تیم‌های سال‌های گذشته جلوتر است.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول