اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

دومین شکست تراکتورسازی تبریز را در قم رقم می‌زنیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما وضعیت بسیار خوبی دارد و با انگیزه است تا چهارمین پیروزی این فصل خود را برابر تیم تراکتورسازی تبریز کسب کند.

دومین شکست تراکتورسازی تبریز را در قم رقم می‌زنیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما برای این دیدار پنج روز تمرین بسیار خوب و با کیفیت برگزار کرده‌ایم، بازیکنان با توجه به شناختی که آقای مایلی‌کهن از تیم تراکتورسازی تبریز به آنها داده از هر نظر آماده این دیدار هستند.

وی یاد آور شد: خوب می‌دانیم بازی بسیار سختی در پیش داریم زیرا تراکتورسازی تبریز تیم پرمهره‌ای است و یادمان نمی‌رود که یک مربی خوب و کاردان در راس کادر فنی این تیم قرار دارد و آنها در دو فصل اخیر لیگ برتر نایب قهرمان شده‌اند.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: ما در این دیدار باید از تمام شرایط موجود در بازی‌های خانگی خوب استفاده کنیم و بتوانیم سه امتیازی که مقابل فولاد و دو امتیازی که برابر تیم گسترس فولاد تبریز در خانه از دست داده‌ایم در این دیدار جبران کرده و دومین شکست تیم تراکتورسازی را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: شناخت کاملی از تیم تراکتورسازی تبریز داریم زیرا فیلم دو بازی اخیر این تیم در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز و سایپا البرز را به دقت دیده‌ایم، البته طبیعی است که مجید جلالی نیز از تیم صبای قم اطلاعات کافی دارد و ما را برای شاگردانش آنالیز کرده، بنابراین تمام آنهایی که امروز به ورزشگاه می‌آیند یک بازی خوب را تماشا خواهند کرد.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: همیشه دیدارهای صبای قم در لیگ برتر فوتبال با تراکتورسازی تبریز از حساسیت بالایی برخوردار بود و قطعا این مهم انگیزه بازیکنان ما را برای تداوم روند صعودی خود و پیروزی در این دیدار داخل خانه و پیشرفت بیشتر افزایش می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به شرایط بازیکنان صبای قم در آستانه این دیدار با تراکتور سازی تبریز اضافه کرد: در تمام هفته‌هایی که تا کنون از لیگ سپری شده خوب و روان بازی کرده‌ایم، هیچگاه یک تیم دست و پا بسته نبوده‌ایم و امشب هم برابر تراکتورسازی تبریز کاملا هجومی بازی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در مجموع تمام نفرات ما در اوج آمادگی به سر می‌برند و تمام مهره‌های خود را به جز مهدی مؤمنی که در این دیدار محروم است را در اختیار داریم و بازیکنان جایگزین تشنه حضور در ترکیب اصلی تیم برای بروز توانمندی‌های خود هستند.

وی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای صبای قم در لیگ این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور پیش‌بینی می‌کند بیان کرد: امیدوارم روند خوب ما همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در پایان لیگ سیزدهم به عنوانی در خور شأن فوتبال قم و جایگاه صبا که از تیم‌های با سابقه تاریخ لیگ برتر است، دست یابیم.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز از ساعت 18 و 45 دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول