اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان بندرانزلی:

کسب یک امتیاز از تراکتورسازی رضایت‌بخش است/امیدوارم خلأ رافخایی را پر کنیم

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: در هیچ بازی برای مساوی به میدان نمی‌رویم، اما تساوی مقابل تراکتورسازی و گرفتن یک امتیاز از این تیم رضایت‌بخش است.

کسب یک امتیاز از تراکتورسازی رضایت‌بخش است/امیدوارم خلأ رافخایی را پر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، درگان اسکوچیچ امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: بعد از شکست سنگین مقابل تیم سایپا مورد اعتراض هواداران تیم ملوان قرار گرفته و برای کسب نتایج مطلوب از سوی آنها تحت فشار هستیم.

وی تصریح کرد: البته شیرینی و هیجان فوتبال به تماشاگرانش بوده و طبیعی است وقتی نتایج تیم دلخواه آنان نباشد، اعتراض کنند.

سرمربی تیم ملوان اعتراف کرد که نتایج‌اش در لیگ برتر تا هفته هشتم رضایت‌بخش نبوده اما تمام تلاشش را برای کسب نتایج مطلوب می‌کند.

اسکوچیچ به عدم تعادل نتایج تیمش اشاره و عنوان کرد: تیم ملوان یک هفته خوب و یک هفته ضعیف بوده و باید در نتایج تیم به ثبات لازم دست یابیم.

نخستین مربی خارجی تیم ملوان نبود رافخایی را معضل بزرگ تیمش مقابل تراکتورسازی برشمرد و گفت: امیدوارم بازیکن جانشین رافخایی بتواند خلأ وی را به خوبی پر کند.

وی از تیم تراکتورسازی و طرفدارانش به نیکی یاد کرد و افزود: در فوتبال هیچگاه برای تساوی تیمم را به میدان نفرستادم، اما ممکن است با تقسیم امتیازات با تراکتورسازی خوشحال شوم.

تیم ملوان بندرانزلی در هفته نهم مهمان تیم تراکتورسازی تبریز است. بازی دو تیم در فصل گذشته در انزلی با تساوی خاتمه یافته و در تبریز ملوان با یک گل مغلوب تراکتورسازی شده بود.

انتهای پیام/60002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول