اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور

داماش میزبان تراکتورسازی می‌شود

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌شود.

داماش میزبان تراکتورسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال داماش گیلان در روز جمعه 29 شهریورماه جاری از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت پذیرای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌شود.

داماش در دیدار قبلی با برتری در مقابل صبای قم با دستیابی به نخستین برد خانگی این فصل، با کسب سه امتیاز ارزشمند خود را تا میانه‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا کشانده و از اوضاع مطلوبی برخوردار شده است.

شاگردان افشین ناظمی در این بازی خانگی به دنبال تداوم روند خوب چهار هفته اخیر خود هستند و امتیازهای میزبانی به ویژه حمایت هواداران بر انگیزه‌های آنها می‌افزاید.

تیم تراکتورسازی نیز تاکنون در خارج از خانه بهتر ظاهر شده‌ و امیدوار است که در رشت با تکرار این روند بتواند با دست پر به تبریز بازگردد.

تیم تراکتورسازی در دیدار گذشته خود در لیگ برتر به مصاف ملوان بندر انزلی رفته بود و دیدار این هفته آنها در مقابل داماش در واقع دومین رویارویی متوالی آنها با نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ برتر محسوب می‌شود.

داماش با 11 امتیاز از 9 بازی قبلی خود در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و تراکتورسازی با 16 امتیاز و پنج پله برتری نسبت به داماش در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته است.

علیرضا نظیف‌کار به دلیل سه اخطاره بودن بازیکن محروم داماش در مصاف با تراکتور است و محمدرضا مهدوی، محمد آبشک و رسول سروش‌نیا نیز به دلیل مصدومیت احتمالاً موفق به همراهی تیم خود در این دیدار نمی‌شوند.

تبریزی‌ها نیز در مقابل داماش بازیکن محروم ندارند و علی کریمی به دلیل مصدومیت غایب بزرگ تراکتورسازی در برابر داماش است.

به گزارش فارس، سرمربیگری داماش در رقابت‌های لیگ برتر به ‌عهده افشین ناظمی است.

مجید جلالی نیز هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را به ‌عهده دارد.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول