اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

بازیکنان داماش مقابل تراکتورسازی از شرایط روحی خوبی برخوردارند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازیکنان تیم داماش برای بازی مقابل تراکتورسازی تبریز از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردارند.

بازیکنان داماش مقابل تراکتورسازی از شرایط روحی خوبی برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های فوتبال داماش گیلان با تراکتورسازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: تراکتورسازی تیم موفقی است و فوتبال خوبی را ارائه می‌کند.

وی کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی را توانمند توصیف کرد و افزود: تیم فوتبال داماش نیز دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است.

ناظمی با اشاره به برد تیم فوتبال داماش در مقابل صبای قم در هفته گذشته، تصریح کرد: بازیکنان داماش اکنون از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردارند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان آمادگی و انسجام بازیکنان این تیم در آستانه بازی با تراکتورسازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم فردا روز خوبی برای داماش باشد و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی به آنالیز تیم فوتبال تراکتورسازی اشاره کرد و یادآور شد: نکته‌های لازم در تمرین به بازیکنان منتقل شده است و امیدوارم فردا بتوانند آن را در میدان مسابقه پیاده کنند.

ناظمی با اشاره به محرومان و مصدومان تیم فوتبال داماش در مقابل تراکتورسازی، بیان کرد: علیرضا نظیف‌کار به دلیل سه اخطاره بودن را در اختیار نداریم ضمن اینکه محمدرضا مهدوی، سعید قدمی، سعید حلافی و رسول سروش‌نیا مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از مصدومیت مصطفی حاجتی در تمرین این تیم خبر داد.

وی به عملکرد دروازه‌بان‌های تیم داماش اشاره کرد و افزود: دروازه‌بان‌های داماش در هر بازی تجربه بیشتری کسب می‌کنند و روحیه آنها بالاتر می‌رود.

ناظمی با بیان اینکه از ابتدا انتظار بالایی از دروازه‌بان‌ها نداشتیم، خاطرنشان کرد: میلاد فراهانی مدت سه سال است در داماش بازی می‌کند و دیگر دروازه‌بانان داماش نیز در حد توان خود خوب بودند و امیدوارم در هفته‌های آینده بهتر شوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به روند نتیجه‌گیری این تیم اشاره کرد و گفت: در چهار هفته اخیر هشت امتیاز کسب کردیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی با تاکید براینکه دوست نداریم روند روبه رشد تیم داماش قطع شود، اظهار کرد: اشتباهاتی در بازی‌های گذشته داشتیم اما دچار بدشانسی شده بودیم.

به گزارش فارس، بازی تیم‌های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز فردا ساعت 17.15 دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول