اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان:

نصب برچسب بر روی سرویس‌های مدارس زنجان اجباری است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان با اشاره به ضروری بودن نصب برچسب بر روی خودروهایی که با مدارس همکاری می‌کنند، گفت: این همکاری باید با اطلاع سازمان انجام شود.

نصب برچسب بر روی سرویس‌های مدارس زنجان اجباری است

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آمادگی ناوگان عمومی زنجان برای سرویس‌دهی به مدارس اظهار داشت: رانندگانی که قصد همکاری با مدارس را دارند ملزم به نصب برچسب خاص این نوع فعالیت در بدنه خودروی خود هستند.

وی با بیان اینکه خودروهای سرویس دهنده به مدارس باید این موضوع را به اطلاع سازمان اتوبوسرانی برسانند، افزود: همکاری با مدارس بدون اطلاع سازمان و نصب برچسب مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان تعداد خودروهای همکاری کننده با آموزش و پرورش استان زنجان را طی سال گذشته 470 دستگاه اعلام کرد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با آموزش و پرورش استان زنجان در مورد سرویس دهی به دانش‌آموزان اضافه کرد: این سرویس دهی با آغاز به کار مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدرسه شکل و نظم خاص خود را پیدا می‌کند.

میرابی با بیان اینکه یک پنجم از ناوگان حمل و نقل عمومی درگیر سرویس‌دهی به دانش‌آموزان می‌شوند، ادامه داد: این ناوگان به همراه عمل به وظایف روزانه خود به مدارس نیز سرویس می‌دهند.

انتهای پیام/73004/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول