اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی اردبیل خبر داد

نوسازی 1100 دستگاه تاکسی در اولویت

مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل به تعداد یک هزار و 100 دستگاه تاکسی در اولویت جدی قرار گرفته است.

نوسازی 1100 دستگاه تاکسی در اولویت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایمان زمانی صبح امروز در جلسه سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل که معاونان این سازمان حضور داشتند، برنامه‌ها و عملکرد چهار ماه این سازمان را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 436 دستگاه تاکسی اعم از گردشی، خطی، بی‌سیم و ویژه فرودگاه در سطح شهر اردبیل مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

این مدیر شهرداری خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اردبیل نیز در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

زمانی گفت: نوسازی تعداد یک هزار و 100 دستگاه تاکسی با وام قرض‌الحسنه 150 میلیون ریال به ازای هر دستگاه در دستور کار این سازمان است.

این مسئول یادآور شد: امر نوسازی تاکسی های یاد شده در مرحله عقد قرارداد فی مابین بانک عامل، شرکت مجری طرح و سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل می‌باشد که موافقت‌های اولیه نیز با آن صورت گرفته است. 

مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل با بیان اهم فعالیت‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: فعالیت‌هایی همچون اجرای طرح بازرسی دوره‌ای تاکسی‌های شهر اردبیل با همکاری کلیه پرسنل سازمان تاکسیرانی و حراست و اداره بازرسی شهرداری اردبیل، محوطه‌سازی شامل ترمیم، اصلاح و نقاشی، سیمان‌کاری و سفید کاری، گلکاری دیوارهای سازمان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

زمانی بیان داشت: اصلاح، توسعه و تکمیل بنا و نمای ساختمان، راه‌اندازی سایت اداری، راه‌اندازی شبکه داخلی سازمان در طبقات، رنگ‌آمیزی، کف‌سازی اتاق‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور کارشناسان راهور و اساتید دانشگاه از دیگر اقداماتی است که سازمان تاکسیرانی اردبیل انجام داده است.

وی از اعطای گواهی آموزش برای رانندگان تاکسی هر ماه به تعداد 400 نفر خبر داد و افزود: این برنامه‌ریزی‌ها در ادامه سال نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل همچنین در خصوص عملکرد واحد صدور کارت شهری این سازمان نیز عنوان کرد: صدور 313 مورد پروانه‌های بهره‌برداری مالکان خطی، 455 مورد پروانه‌های بهره‌برداری مالکان گردشی، 581 مورد کارت شهری صادره برای رانندگان مالک تاکسی گردشی از جمله اقدامات این واحد بوده است.

زمانی ادامه داد: در این مدت 321 مورد کارت شهری صادره برای رانندگان مالک تاکسی خطی، 331 مورد پرونده‌های باطل شده تاکسی خطی و گردشی، 75 مورد پروانه‌های صادره کمکی تاکسی خطی و 279 مورد پرونده‌های صادره برای رانندگان کمکی گردشی صورت گرفته است.

وی از عقد قرارداد تفاهم‌نامه در روزهای آتی فی مابین سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل و یکی از درمانگاه‌های شبانه‌روزی اردبیل به منظور سرویس‌دهی در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به رانندگان تاکسی شهر اردبیل تحت عنوان «طرح سحاب» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: اطلاعات کامل‌تر و بیشتر در این خصوص در آینده‌ای نزدیک و با اجرایی شدن طرح یاد شده ارائه خواهد شد.  

انتهای پیام/62007/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول