اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل تاکسیرانی ارومیه:

35 درصد انتقالات درون شهری ارومیه از طریق تاکسی صورت می‌گیرد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از 35 درصد انتقالات درون شهری ارومیه از طریق تاکسی‌ها انجام می‌شود.

35 درصد انتقالات درون شهری ارومیه از طریق تاکسی صورت می‌گیرد

محمدتقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابجایی‌های درون شهری تا حد امکان، می‌تواند به عنوان گامی سازنده در سال حماسه اقتصادی مطرح شود.

وی بر لزوم استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای انجام مسافرت‌های درون شهری تأکید کرد و افزود: با توجه به معضل ترافیک در ارومیه از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر، تا حد ممکن استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی‌ در سطح شهر ضروری و حائز اهمیت است.

ابراهیمی با اشاره به گسترش نقل و انتقالات مردم در ارومیه از طریق تاکسی در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون روزانه بیش از 35 درصد از حمل و نقل‌های مسافران درون‌شهری شهر ارومیه، از طریق سیستم حمل و نقل تاکسی صورت می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه با توجه به افزایش استفاده مردم از تاکسی‌ برای انجام مسافرت‌های درون شهری، همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در مهر ماه از آمادگی ناوگان تاکسیرانی ارومیه برای استقرار در مناطق پرتردد شهر و استفاده از حداکثر توان و ظرفیت ناوگان برای خدمات‌رسانی بیش‌تر به مردم و جابه‌جایی سریع‌تر شهروندان خبر داد.

وی در این راستا تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بخشی از ظرفیت تاکسیرانی ارومیه، در قالب سرویس مدارس برای پاسخگویی به نیازهای انتقالی مردم در این زمینه آماده می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان از سرویس‌های غیر مجاز برای جابه‌جایی فرزندان خود استفاده می‌کنند، بر لزوم توجه به این مسئله تأکید کرد و افزود: لازم است برای حفظ ایمنی و سلامت فرزندان خود از سرویس‌های مجاز برای جابه ‌جایی آنان استفاده کرد.

انتهای پیام/61006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول