اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

تیم‌های ورزشی راه یافته به لیگ برتر را حمایت می‌کنیم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از تیم‌های ورزشی سیستان و بلوچستان که به لیگ برتر راه یافته‎اند حمایت می‌کنیم.

تیم‌های ورزشی راه یافته به لیگ برتر را حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، حسینعلی شهریاری از تمرینات تیم والیبال شهرداری که سال گذشته به لیگ برتر راه یافته بود، بازدید کرد.

وی در این بازدید افزود: در معیت دیگر نمایندگان استان پشتیبان این تیم خواهیم بود.

شهریاری ادامه داد: موفقیت و حضور این تیم در لیگ برتر از افتخارات استانی است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های چشمگیر و مستمر این تیم و دیگر تیم‎های ورزشی زاهدان و استان پهناورمان در کشور و جهان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان نیز ضمن تاکید بر حفظ این تیم در لیگ برتر کشور، حضور تیم والیبال شهرداری را در لیگ برتر باعث انگیزه برای جوانان و نوجوانان و ورزشکاران استان و زاهدان دانست.

عبدالناصر گرگیج بر استفاده بهینه از فرصت‎های لازم تاکید کرد و افزود: برای حضور قدرتمند و شایسته در لیگ برتر والیبال کمک و یاری دیگر مسئولان استان را می‌خواهیم تا نماینده استان ما در مسابقات کشوری بدون هیچ دغدغه‌ای حضور موفق داشته باشند.

گفتنی است: با پیگیری‌های انجام شده تمرینات تیم والیبال لیگ برتری شهرداری در حال حاضر در محل سالن استانداری، که محل مسابقات نیز خواهد بود، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75004/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول