اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کاهش تعداد نفرات ملی‌پوش

3 اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان را در آسیا همراهی می‌کنند

سه ورزشکار اصفهانی در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال بانوان برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا حضور خواهند داشت.

3 اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان را در آسیا همراهی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان 12 بازیکن اعزامی ایران به این مسابقات را معرفی کرد که براین اساس چهار بازیکن اصفهانی در این لیست حضور دارند.

شبنم علیخانی، مائده برهانی و نداچملانیان سه بازیکنی هستند که در لیست نهایی اعزام به مسابقات آسیایی جای گرفتند، این در حالی که در اردوهای قبلی تعداد بازیکنان اصفهانی به هفت بازیکن می‌رسید، اما این تعداد با سه نفر قطعی شد.

الهام فلاح، فرنوش شیخی، مینا روستا، نیلوفر ابراهیمی، فاطمه رشیدی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، مهتاب رحمانی و نگار کیانی سایر ملی‌پوشانی هستند که تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی می‌کنند.

به گزارش فارس، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 23 شهریور سال جاری تا یکم مهر به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های هند، فیلیپین و چین در گروه دوم هم‌گروه است و هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63006/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول