اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

پیکر شهید سلطانی‌نژاد در رفسنجان تشییع شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی، پیکر شهید علی سلطانی‌نژاد در رفسنجان تشییع شد.

پیکر شهید سلطانی‌نژاد در رفسنجان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، پیکر شهید علی سلطانی‌نژاد که روز گذشته توسط اشرار به شهادت رسید پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، مسئولان قضایی و انتظامی و جمعی از مسئولان محلی بر دوش مردم شهیدپرور رفسنجان از محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تا میدان ابراهیم رفسنجان تشییع شد.

امام جمعه رفسنجان در حاشیه این آیین اظهار داشت: برای رفسنجانی که یک‌هزار شهید و چند هزار جانباز و ایثارگر دارد، تقدیم این شهید و شهادت‌طلبی تازگی ندارد و تأثیر منفی در روحیه ما نمی‌گذارد، بلکه با تأثیر مثبت جوانان و مردم ما را بیدارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور با بیان اینکه کسی که برای تحقق امنیت مردم جان خود را فدا می‌کند نزد خداوند مقام و ارزش والایی دارد، افزود: شهدایی همچون شهید سلطانی‌نژاد هنوز هم وجود دارند تا جان خود را برای برقراری امنیت بدهند، اما شرارت نباشد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی این چنین نمود و ظهور کرده و در پیشانی جامعه است و باید قدر توانمندی‌های این نیرو را بدانیم.

محمد مهدوی‌نیا، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به مقام والای شهید سلطانی‌نژاد، بیان داشت: در شهادت باز است و ما افتخار می‌کنیم که فرزندی از فرزندان نیروی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: شهید علی سلطانی‌نژاد نیروی توانایی بود که برای امنیت و آسایش مردم جان خود را فدا کرد.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول