اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در نیروگاه اتمی بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: پیکر پاک 10 شهید گمنام در چهار نقطه از استان بوشهر از جمله نیروگاه اتمی در هفته دفاع مقدس تشییع و تدوفین خواهد شد.

تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرمدل عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوشهر با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، گفت: برجسته‌ترین مراسم‌ها حول تشییع پیکر پاک 10 شهید گمنام است که فضای استان را معطر خواهد کرد.

خرم دل با سنگین شمردن این مراسم افزود: پیکر شهدای گمنام در چهار نقطه استان بوشهر، گناوه، جزیره سیف، نیروگاه اتمی و چغادک خاکسپاری خواهد شد.

وی انجام مراسم‌ها را از اول مهر اعلام کرده و افزود: مراسم تدفین شهدای گمنام به مدت یک هفته با شروع هفته دفاع مقدس آغاز شده و برنامه‌های متنوعی را در سراسر استان شامل می‌شود.

خرم دل با باشکوه شمردن مراسمات گذشته خاطر نشان کرد: اتفاقات مراسم گذشته باید تجربه‌ای برای همگان بوده تا بتوانیم نقش موثری در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تقسیم‌بندی خاکسپاری پیکر شهدای گمنام به نقاط مورد نظر گفت: روز دوم مهر ماه سه پیکر از شهدای گمنام به گناوه، دو پیکر مطهر به نیروگاه اتمی و روز سوم مهر ماه سه پیکر شهدای گرانقدر به جزیره شیف و دو تن از آنها به چغادک منتقل شده و در حضور مردم غیور استان بوشهر خاکسپاری خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه طی این چند روز برنامه‌های متنوعی داریم، افزود: هر سال نیاز داریم فارغ از مسائل سیاسی و سلیقه‌ای هر چند وقت یک بار دور هم جمع شده تا بتوانیم با استفاده از نظرات یکدیگر از دینمان دفاع کنیم.

انتهای پیام/66006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول