اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

حمایت بخش‌خصوصی به فوتسال قم جان تازه‌ای می‌دهد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم حمایت بخش‌خصوصی را فرصتی برای پیشرفت و تقویت فوتسال قم دانست.

حمایت بخش‌خصوصی به فوتسال قم جان تازه‌ای می‌دهد

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور بخش‌خصوصی در حمایت از تیم‌های ورزشی استان در ورزش قهرمانی کشور همواره یکی از موضوعات مهم برای اداره کل ورزش و جوانان بوده و با جدیت از آن استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی که بر واگذاری اداره امور به بخش‌خصوصی تاکید کرده است، همچنان حضور بخش خصوصی در ورزش قهرمانی را یک فرصت می‌دانیم و معتقدیم هم بخش خصوصی می‌تواند به اهداف و ایده‌آل‌های خود برسد و هم اینکه ورزش می‌تواند با حمایت بخش خصوصی راه و مسیر پیشرفت را به سرعت بپیماید.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: منظور از اینکه علاقمند به حضور بخش‌خصوصی در ورزش هستیم، تنها چشم امید به حمایت مالی بخش خصوصی داشتن نیست، بلکه حضور در ورزش قهرمانی خدماتی به آنها می‌دهد و این برای بخش خصوصی نیز مفید است.

وی یاد آور شد: در واقع ورزش و بخش‌خصوصی به صورت متقابل از حضور یکدیگر بهره می‌برند و ما آماده هستیم تا تیم‌های قمی حاضر در مسابقات لیگ‌های مختلف ورزش کشور و همچنین پیکارها و رقابت‌های قهرمانی کشور را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

غیاثی در ادامه با اشاره به واگذاری امتیاز تیم فوتسال صبا به ماهان تندیس قم تصریح کرد: همه جوانان و مردم قم نسبت به تیم فوتسال حق دارند و این آمدن و رفتن‌ها در تمام رشته‌های ورزشی یک اتفاق کاملا ساده محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر همواره رخ داده است.

وی ابراز داشت: این تصمیمی بوده که از سوی هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اتخاذ شده و امیدواریم با جابه‌جایی صورت گرفته در این تیم، فوتسال قم بتواند با ماهان تندیس در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدرخشد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه بازیکنان و کادر تیم فوتسال ماهان تندیس قم باید با تمام توان و تمرکز خود به فکر موفقیت این تیم باشند، تصریح کرد: قطعا حق و حقوق تمام اعضای تیم محفوظ است و امیدوارم همه نفرات تیم با جدیت دل به کار بدهند و برای سربلندی در لیگ برتر همدل باشند.

تیم فوتسال ماهان تندیس از امسال به جای صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود و در آغاز پانزدهمین دوره این رقابت‌ها نخستین دیدار خود را روز جمعه پانزدهم شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول