اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند:

امسال با بودجه 2.8 میلیاردی وارد گود شدیم/ باشگاه الوند با قدمت 32 ساله

مدیرعامل باشگاه الوند گفت: امسال با بودجه 2.8 میلیاردی وارد گود شده‌ایم.

امسال با بودجه 2.8 میلیاردی وارد گود شدیم/ باشگاه الوند با قدمت 32 ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با نزدیک شدن به شروع فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، مدیران و دست‌اندرکاران باشگاه الوند تصمیم گرفتند تا مسائل و مشکلات این باشگاه را با خبرنگاران مطرح کنند.

ظهر امروز، سالن هتل ورزش همدان میزبانی اصحاب رسانه و ورزشی‌نویسان همدانی بود تا به دعوت باشگاه الوند در یک نشست صمیمانه آخرین وضعیت این باشگاه و تیم فوتبال الوند را از زبان بهرام یدی، مدیرعامل و مالک باشگاه و همچنین رضا طلایی‌منش، سرمربی سفیدپوشان همدان بشنوند.

در ابتدای این نشست علیرضا صفی‌زاده به طور رسمی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم الوند معرفی شد.

مدیرعامل باشگاه الوند که به دلیل مسائل پیش آمده در یک ماه اخیر انصراف مدیران این باشگاه را از ادامه تیم‌داری اعلام کرده بود از برخوردهای سرد و غیر منطقی اهالی فوتبال و مسئولان ارشد استان گلایه داشت.

وی گفت: از ابتدا پا پیش گذاشتیم تا کاری برای ورزش جوانان مستعد همدانی کرده باشیم اما حرف و حدیث‎‌ها و برخوردهای غیر منطقی در این شهر به قدری زیاد است که از ادامه کار دلسرد شده بودیم.

بهرام یدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام اتفاقات و حواشی را به دست فراموشی سپردیم و با تصویب بودجه‌ای بالغ بر 2.8 میلیارد تومان برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول برنامه‌های خود را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه الوند از سال 1351 تیم فوتبال داشته است و باشگاه جدیدی نیست یادآور شد: همه خیال می‌کنند برای منافع شخصی وارد گود شدیم و اصلاً فوتبالی نیستیم در صورتی که باید بگویم باشگاه الوند قدمتی بیش از 40 سال دارد و پیشکسوتان همدانی در این تیم توپ زدند.

سرمربی سفیدپوشان همدانی که برای دومین سال پیاپی با دستیاران کاملاً بومی و همدانی پا در عرصه مسابقات لیگ دسته اول گذاشته است گفت: امسال با دو هدف بزرگ به گردونه مسابقات وارد می‌شویم اول آنکه با رفع اشتباهات و کم ‌تجربگی‌های سال گذشته قدردان موقعیت‌هایمان باشیم و دوم اینکه ثبات سال گذشته را حفظ کنیم.

رضا طلایی‌منش ادامه داد: با بودجه‌ای که در اختیار داشتیم تیم خوبی را آماده کردیم.

 وی ابراز داشت: چند مصدوم برای هفته نخست داریم که با تمرینات و گذر زمان به تیم اضافه خواهند شد و برای حضوری پرقدرت و هم‌مانند سال گذشته وارد مسابقات می‌شویم.

سرمربی سفیدپوشان همدانی عنوان کرد: امسال 9 بازیکن از ما جدا شدند و هشت بازیکن اضافه شده که از نظر سطح کیفی بازیکنان وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته داریم. 

وی ابراز داشت: فقط با انجام تمرینات و بازی‌های بیشتر به هماهنگی لازم می‌رسیم که این مهم در دستور کار است.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول