اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تمرینات بابرنامه الوند همدان با وجود آینده‌ مبهم

تیم فوتبال الوند این روزها به شدت و بابرنامه تمرینات آمادگی خود را پیگیری می‌کند اما وضعیت تیم‌داری این تیم از سوی مدیران این باشگاه در هاله‌ای از ابهام است.

تمرینات بابرنامه الوند همدان با وجود آینده‌ مبهم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود که در سال گذشته و در نخستین حضورش در لیگ جام آزادگان توانست نتایج خیره‌کننده‌ای را بگیرد.

هر چند که در چهار بازی پایانی لیگ 91 الوندی‌ها نتوانستند اقتدار خود را حفظ کنند و در حالی که هفته‌ها در کورس قهرمانی و حتی صدرنشینی بودند نتوانستند جزو مدعیان باقی بمانند و به عنوان چهارمی گروه «الف» اکتفا کردند.

حضور شاگردان رضا طلایی‌منش برای نخستین بار در سطح لیگ دسته اول باعث شد تا فوتبال ایران روی تیمی از خطه غرب کشور حساب ویژه‌ای باز کند و فوتبال‌دوستان باحساسیت خاصی پیگیر مسابقات یکی از دو نماینده فوتبال استان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشند.

الوندی‌ها که سال قبل از حضور در لیگ دسته اول با نایب قهرمانی در لیگ دو جواز حضور در لیگ آزادگان را به خوبی کسب کرده بودند میراث‌دار زحمات مربیان بومی و گذشته این تیم با اسم‌های مختلف بودند.

در حقیقت کاری که مدیران و مالکان باشگاه الوند کردند حفاظت و حراست از زحمات مربیان و زحمت‌کشان فوتبال همدان بود که همراه با تیم شهرداری و بعد از آن با عنوان پاس‌ نوین تیمی را بعد از چند سال تلاش از لیگ استان آماده و بعد از حضور چندین ساله در لیگ دسته سوم و دوم به لیگ دسته اول آورده بودند.

تمام حواشی و مشکلات سال گذشته تیم الوند با شروع تمرینات و انجام چندین مرحله تست‌گیری از استعدادهای بومی و غیربومی به دست فراموشی سپرده شده و مدیران این باشگاه با حفظ کادر فنی تمام‌بومی این تیم به دنبال فراهم کردن تیمی بی‌حاشیه برای رقابت‌های امسال هستند.

در حالی که تیم الوند در حال شکل‌گیری و آماده‌سازی و همچنین گذارندن دوره بدنسازی و تمرینات پرفشار بود مدیران این باشگاه در یک اقدام کم‌سابقه روز نهم شهریورماه به صورت شفاف از ادامه تیم‌داری و حضور در لیگ دسته یک انصراف دادند.

این خبر شوک بزرگی برای فوتبال همدان و حتی کشور بود که یک تیم در کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات از ادامه فعالیت در لیگ دسته اول انصراف داده است.

ادامه تمرینات زیر نظر کادر فنی و جدی‌تر شدن برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی از سوی مربیان و بازیکنان این تیم و حتی برگزاری بازی تدارکاتی دوستانه با تیم‎‌های لیگ برتری، زمزمه‌های عدم حضور نماینده فوتبال همدان را در لیگ دسته اول کم‌رنگ کرد.

برگزاری بازی دوستانه با تیم صبای قم و کسب تساوی دو بر دو برابر شاگردان محمد مایلی‌کهن حکایت از محکم بودن تیم الوند 92 است که در فاصله شروع لیگ به خوبی تمرینات پرفشاری را در دستور کار دارند.

برگزاری جلسه سه ساعته بهرام یدی مدیرعامل باشگاه الوند با سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال همدان برای بررسی مشکلات و همچنین همکاری بیشتر بین باشگاه و هیئت فوتبال شاید راه‌گشای حل مسائل پیش آمده باشد.

به تازگی از باشگاه الوند خبرهایی به گوش می‌رسد که یکی از مالکان و سهام‌داران یعنی علی سیفی‌زارعی با واگذاری 50 درصد سهم خود به بهرام یدی از ادامه فعالیت در کنار تیم فوتبال الوند انصراف داده و همه بار مدیریتی و مسئولیتی بر روی یک نفر، یعنی مدیرعامل افتاده است.

عدم اعلام برنامه‌های بازی‌ها و تاریخ دقیق آن از سوی سازمان لیگ دسته اول و کمیته مسابقات فدراسیون در برگزاری مسابقات باعث شده تا تیم‌ها در چند روز به شروع لیگ آزادگان نتوانند برای آماده نگه داشتن تیم‌ها برنامه مناسبی را تدارک ببیند.

تیم فوتبال الوند برای بازی با تیم‌های پرسپولیس، استقلال و نفت پایتخت، هماهنگی‌های اولیه را انجام داده و منتظر اعلام برنامه است تا بتوانند قبل از شروع فصل محک جدی برای بازیکنان خود در پست‌های مختلف داشته باشد.

تیم فوتبال الوند در حال حاضر یکی از داشته‌های ارزشمند فوتبال همدان و حتی غرب کشور محسوب می‌شود که با ورود بخش خصوصی توانسته پا به عرصه تیم‌داری حرفه‌ای و فوتبال پر حرف و حدیث ایران گذارد و نیازمند حمایت معنوی از سوی مسئولان ارشد استان است.

الوند با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیربومی سعی دارد تا با درخشش در لیگ دسته اول امسال، حق خود را از فوتبال ایران بگیرد و با صعود به لیگ برتر نماینده شایسته‌ای از ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در ورزش کشور باشد.

هواداران و علاقه‌مندان به رشته مهیج فوتبال در استان همدان برای الوند آرزوی بهترین‌ها و رسیدن به قله موفقیت را دارند اما برای رسیدن به این مهم حمایت مسئولان و دلگرمی بخش خصوصی به عنوان حامی تأثیر به‌سزایی در روند رو به رشد این تیم خواهد داشت.

--------------

فرشید گل‌محمدی

--------------

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول