اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نفت آبادان:

نفت آبادان مقابل میزبان خود متوقف شد

سرپرست تیم نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که خود را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می‌کند در یک دیدار تدارکاتی که در اهواز به مصاف ملی حفاری این شهر رفت با نتیجه مساوی متوقف شد.

نفت آبادان مقابل میزبان خود متوقف شد

مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از مصدومیت بازیکن نفت آبادان خبر داد و اظهار کرد: میثم کریمی بازیکن تازه وارد این تیم در جریان تمرینات این تیم مصدوم شد و در چند روز آینده تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: کریمی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده که با خوابیدن ورم پای این بازیکن میزان مصدومیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم نفت آبادان تصریح کرد: به منظور آمادگی بازیکنان تیم صنعت نفت برای حضور در لیگ دسته اول، روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی حفاری اهواز رفتیم.

غفاری افزود: در این دیدار در حالی که تا آخرین دقایق از حریف پیش بودیم گل تساوی را دریافت نموده و دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نفت آبادان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و آمادگی حضور در لیگ دسته اول و انجام اولین دیدار در مقابل گل گهر سیرجان را دارد.

انتهای پیام/72013/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول