اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مسابقات فوتبال مازندران:

باران بازی تیم‌های لیگ فوتبال مازندران را لغو کرد

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران گفت: بارش شدید باران بازی دو تیم سد نکا و لمراسک گلوگاه دو تیم صدرنشین لیگ فوتبال مازندران را در نکا لغو کرد.

باران بازی تیم‌های لیگ فوتبال مازندران را لغو کرد

مختار بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های مازندران با انجام شش بازی همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها دیدار دو تیم سد نکا و لمراسک گلوگاه در نکا به خاطر بارندگی سنگین لغو شد.

وی تصریح کرد: این بازی تا دقیقه 16 با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، به خاطر بارش شدید باران توسط داور این بازی قطع و به زمان دیگری موکول شد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران گفت: در دیگر مسابقات تیم خورشیدکلا گلوگاه در یک بازی پرگل  پنج بر یک مهمان خود نکا سفال را شکست داد و تلاش دو تیم دنیای کمپرس مازندران و استقلال رشکلا در قائمشهر به تساوی دو بر دو رسید.

بابایی در ادامه گفت: تیم استقلال طبقده در میاندرود موفق شد مهمان همنام خود استقلال شمال ساری را سه بر یک شکست دهد و آزمایش قائمشهر نیز با یک گل مهمان خود شاهد کردخیل ساری را برد.

وی افزود: در آخرین بازی نیز تیم خاور جوان آمل در یک بازی پرگل چهار بر دو مهمان خود گرجی جوان رستمکلا را شکست داد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران در پایان اظهار داشت: در جدول رده‌بندی هم‌اکنون تیم سد نکا با 26 امتیاز و با یک بازی کمتر در صدر جدول جای دارد و تیم‌های شاهد کردخیل ساری با 24 و لمراسک گلوگاه با 21 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول