اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی خبر داد

سرخ پوشان بیرجند بر سکوی قهرمانی فوتبال امیدهای خراسان جنوبی

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از پایان مسابقات قهرمانی فوتبال امیدهای استان خبر داد و گفت: تیم سرخ پوشان بیرجند قهرمان تمامی مسابقات رده‌های سنی خراسان جنوبی شد.

سرخ پوشان بیرجند بر سکوی قهرمانی فوتبال امیدهای خراسان جنوبی

علی برات‎زاده امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته کرامت در فصل 92-93 مسابقات فوتبال قهرمانی امید خراسان جنوبی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات سه تیم پرسپولیس بشرویه، شهرداری اسلامیه و سرخ‌پوشان بیرجند که از مسابقات مقدماتی به مرحله نهایی راه یافته بودند برای کسب قهرمانی به مصاف هم رفتند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: در روز نخست مسابقات فوتبال قهرمانی امید استان که به میزبانی شهرستان بشرویه و در ورزشگاه شهید چمران شهرستان بشرویه برگزار شد، دو تیم فوتبال شهرداری اسلامیه و پرسپولیس بشرویه به مصاف هم رفتند و در پایان تیم فوتبال شهرداری اسلامیه با نتیجه سه بر دو تیم پرسپولیس بشرویه را مغلوب کرد.

برات‌زاده تصریح کرد: در روز دوم مسابقات فوتبال قهرمانی امید استان، دو تیم فوتبال سرخ‎پوشان بیرجند و شهرداری اسلامیه با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم سرخ‌پوشان بیرجند با نتیجه یک بر صفر تیم شهرداری اسلامیه را از دور مسابقات خارج کرد.

وی خاطر نشان کرد: در روز پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی امید خراسان جنوبی، دو تیم سرخ‌پوشان بیرجند و تیم پرسپولیس بشرویه برای کسب قهرمانی به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش، دو تیم تن به تساوی یک بر یک دادند و سرخ‌پوشان بیرجند با این تساوی موفق شد بر سکوی قهرمانی مسابقات بایستد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی افزود: در پایان رقابت‌های مسابقات قهرمانی امیدهای استان، تیم فوتبال شهرداری اسلامیه نایب قهرمان شد و پرسپولیس بشرویه در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

برات‌زاده تصریح کرد: تیم فوتبال امید سرخ‌پوشان بیرجند با کسب قهرمانی مسابقات فوتبال امیدهای خراسان جنوبی، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور را نیز گرفت.

وی افزود: تیم فوتبال سرخ پوشان بیرجند در فصل جاری مسابقات فوتبال خراسان جنوبی ‌موفق شد در تمامی رده‎های سنی مسابقات فوتبال خراسان جنوبی رتبه نخست را به دست آورد.

انتهای ‌پیام/69014/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول