اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

یک آرامستان جدید در قزوین احداث می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: احداث یک آرامستان جدید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است.

یک آرامستان جدید در قزوین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده اظهار کرد: در دو سال گذشته با توجه به افزایش آمار نفوس و مرگ و میر، پیش طرحی از سوی شهرداری در خصوص احداث آرامستان جدید مطرح شد چراکه اجرای این طرح در حیطه وظایف شهرداری است و این نهاد باید زیرساخت‌های لازم را برای دفن اموات در سال‌های آینده آماده کند.

وی با بیان اینکه در مسیر جاده «لیا» مکانی برای احداث آرامستان جدید پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این مکان مساحت زیادی دارد و با وجود پیگیری‌های انجام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است که در صورت تعیین تکلیف زمین برای احداث این آرامستان، با بخش خصوصی وارد مذاکره می‌شویم.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به تعریض جاده بهشت فاطمه (س) اضافه کرد: این جاده به دلیل عرض کم در روزهای پر تردد، مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد به همین دلیل طرح تعریض این مسیر تهیه و پروژه تملکات آن در دستور کار منطقه یک شهرداری قرار گرفته است که در صورت اتمام تملک، عملیات اجرایی آن از سوی سازمان عمران شهرداری آغاز می‌شود.

دربندی‌زاده با بیان اینکه در جریان اجرای این پروژه، کمترین آسیبی به باغ‌ها و تأسیسات شهری وارد نمی‌شود، گفت: در ضلع شرقی این مسیر، دکل‌های فشار قوی و نهر مهمی قرار دارد که تمام باغ‌های ضلع جنوب شرقی این منطقه را مشروب می‌کند و همچنین در ضلع غربی جاده نیز دو ساختمان در مسیر اجرای طرح واقع شده است که تعیین تکلیف آن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ساختمان سنگتراشان در بهشت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ساماندهی و تجمیع سنگتراشان، کاهش تردد بازماندگان و افزایش سرعت خدمات در سه سال قبل تهیه و در سال گذشته برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در صورت تحویل این ساختمان در سال جاری از سوی پیمانکار، با سنگتراشان موجود شهر رایزنی و مذاکره انجام می‌شود تا با آرامش بتوانیم افراد را به این ساختمان انتقال دهیم.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول