اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

جذب و استخدام 700 نیروی جدید در فاز 12 پارس جنوبی

مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از جذب و استخدام 700 نیروی جدید در فاز 12 پارس جنوبی خبر داد.

جذب و استخدام 700 نیروی جدید در فاز 12 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا بابایی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در چند سال اخیر شاهد رشد و پیشرفت این منطقه هستیم.

وی افزود: نقش نیروی انسانی در پارس جنوبی بسیار حائز اهمیت است و تامین نیروی انسانی کارمد و توانمند امری مهم در مسیر رشد و پیشرفت است.

مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز دوره آموزش تخصصی کارآموزان استخدامی فاز 12 پارس جنوبی خبر داد.

بابایی از جذب و استخدام 700 نیروی جدید در فاز 12 پارس جنوبی خبر داد و گفت: حدود 700 نفر پس از طی کردن فرایند جذب از دی ماه 91 تا پایان شهریور ماه امسال شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی، تایید گزینش، طب صنعتی و اعمال سمت سازمانی برای کار در فاز 12 استخدام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین گروه از کارآموزان شامل 192 نفر از کارآموزان جدیدالاستخدام در زمینه بهره‌برداری از مهرماه سال جاری برای گذراندن آموزش‌های تخصصی به پتروشیمی ماهشهر اعزام می‌شوند تصریح کرد: بقیه کارآموزان با فاصله کوتاهی به مراکز جهاد دانشگاهی اصفهان، جهاد دانشگاهی شیراز و مرکز علوم و فنون اهواز برای گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی اعزام خواهند شد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه طب صنعتی و گزینش نیروهای جدید الاستخدام نیز گفت: حدود 70 درصد از فرایند طب صنعتی و بیش از 70 درصد از عمل گزینش نیروها به اتمام رسیده است.

وی گفت: دوره آموزش تخصصی کارآموزان از 6 ماه به 4 ماه کاهش یافته و کارآموزان دوره آموزش زبان انگلیسی را به صورت مجازی در دوره آموزش تخصصی می‌گذرانند.

بابایی افزود: علی اکبر شعبانپور مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام مراحل استخدامی کارآموزان توجه ویژه‌ای داشته و در تسهیل شرایط اهتمام جدی داشته است.

انتهای پیام/2451/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول