اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد

افزایش تولید گاز در میدان مشترک پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از افزایش تولید گاز در میدان مشترک پارس جنوبی خبر داد.

افزایش تولید گاز در میدان مشترک پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حمیدرضا عراقی بعد از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه‌های پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و امسال توجه خاصی به این منطقه مهم داریم.

وی افزود: توسعه فازهای در دست اجرا با اهتمام وزارت نفت با شتاب خوبی اجرایی می‌شوند و امیدوار هستیم هر چه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از افزایش تولید گاز در میدان مشترک پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه و افزایش تولید گاز در میدان مشترک پارس جنوبی از اولویت‌های اصلی وزارت نفت خواهد بود.

عراقی توسعه مجتمع‌های گازی و افزایش تولید و برداشت گاز از میادین مشترک گازی را از اولویت‌های وزارت نفت برشمرد و تصریح کرد: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی ‌قرار دارد و  امیدواریم با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم صنعت نفت بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه دانش و فناوری را به جهانیان نشان دهیم.

وی با اشاره به لزوم تمرکز بر اتمام واحدهای در حال تکمیل با پیشرفت‌های فیزیکی بالا، تمدن عظیم صنعتی پارس را برگ زرین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تحریم‌های ظالمانه و توانمندی متخصصان داخلی در خودکفایی و استقلال نظام دانست و افزود: صنعت نفت با بسیج تمام امکانات خود و تمرکز و توجه ویژه بر منطقه پارس جنوبی، تمام تلاش خود را معطوف به جهشی بزرگ در عرصه تولید گاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در راس هیئتی و به همراهی مدیران ارشد صنعت نفت و گاز کشور از تاسیسات مجتمع گازی پارس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجر جم و پالایشگاه گاز پارسیان بازدید کرد.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول