اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برگزاری جشن جوانه‌ها در مدارس استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جشن جوانه‌ها برای نخستین بار در استان زنجان خبر داد.

برگزاری جشن جوانه‌ها در مدارس استان زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته جشن شکوفه‌ها یک روز قبل از بازگشایی مدارس در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن شکوفه‌ها هر سال 31 شهریور ماه برگزار می‌شود، اذعان داشت: امسال تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی استان زنجان 16 هزار و 746 نفر است که در مقایسه با سال قبل 804 نفر افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین از برگزاری جشن جوانه‌ها در استان خبر داد و گفت: این جشن نیز در 31 شهریور و برای دانش‌آموزان پایه هفتم تحصیل برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آماده‌سازی مدارس استان برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: از چند ماه قبل آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است و در حال حاضر استان زنجان آماده بازگشایی مدارس است.

نظری با بیان اینکه امسال برای دومین بار سند تحول بنیادین در مدارس اجرایی می‌شود، اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری « این سند نسخه شفابخش است، اما شفابخش بودن آن مشروط به عمل کردن به آن است».

وی در ادامه به نحوه اجرایی شدن این سند و همچنین نظام آموزشی 6-3-3 نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس این نظام مقطع راهنمایی حذف شده و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی وارد پایه هفتم می‌شوند که امسال برای نخستین بار جشن جوانه‌ها ویژه این گروه از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول