اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

اعتبار آموزش و پرورش تویسرکان 638 میلیون تومان است

فرماندار تویسرکان گفت: اعتبار آموزش و پرورش تویسرکان در سال جاری 638 میلیون و 500 هزار تومان است.

اعتبار آموزش و پرورش تویسرکان 638 میلیون تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به اینکه اعتبار آموزش و پرورش در سال جاری 638 میلیون و 500 هزار تومان است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان مربوطه اعتبار فوق تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه خدمات آموزش و پرورش در بحث اسکان مسافران تابستانی و راه‌اندازی مدارس دخترانه و پسرانه تیزهوشان قابل تقدیر است، گفت: دانش‌آموزان تویسرکان توانمندی‌های زیادی دارند که با فراهم شدن بسترهای آموزشی کیفی نیروی خلاق دانش‌آموزان به فعلیت می‌رسد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر در حوزه قرآن و معارف طی 10 سال گذشته توسط دانش‌آموزان تویسرکان، بیان داشت: همه باید دانش‌آموزان نخبه و فعال را با به‌کارگیری شیوه‌های تأثیرگذار تشویق کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه کشوری در زمینه قرائت قرآن، توسط دانش‌آموزان تویسرکانی این امر را نمونه‌ای دیگر از ظرفیت بالای توانمندی تویسرکان عنوان کرد و تأکید کرد: برای اجرای برنامه‌ها از قاریان برجسته شهرستان استفاده شود.

شرکائی در بخش دیگر از سخنانش بررسی اجرا و یا عدم اجرای پروژه‌های این نهاد را خواستار شد و گفت: گزارش 6 ماهه جلسات شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

وی تعامل و هم‌اندیشی را لازمه حل مسائل دانست و خطاب به مسئولان آموزش و پرورش تأکید کرد: امور مربوطه را از آغاز باید کارشناسانه و به‌هنگام انجام داد.

*بازگشایی دو مدرسه تیزهوشان در تویسرکان

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز اظهار کرد: مدارس تویسرکان برای آغاز سال تحصیلی آماده استقبال از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است.

علی بیات در خصوص برنامه‌های بازگشایی مدارس در تویسرکان ابراز داشت: 31 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز دفاع مقدس زنگ مقاومت به صورت نمادین در مدرسه حاج غفار رسولی همزمان با همه مدارس تویسرکان نواخته می‌شود.

وی افزود: جشن شکوفه‌ها در آغازین روز از کار مدارس در مدرسه شهیدسلیمی تویسرکان برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان، با اشاره به سه رتبه برتر استان در مسابقات قرآنی کشور، خاطرنشان کرد: از سه نفر حائز رتبه، دو دانش‌آموز تویسرکان در رده سنی 16 سال به بالا توانستند رتبه نخست قرآنی کشور را از آن خود کنند.

وی در پایان از بازگشایی دو مدرسه تیزهوشان برای دانش‌آموزان دختر و پسر با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

انتهای پیام/89010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول