اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

شورای اسلامی امور فرهنگی و اجتماعی را تقویت کند

فرماندار ویژه ملایر گفت: شورای اسلامی باید در راستای تقویت امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تلاش کند.

شورای اسلامی امور فرهنگی و اجتماعی را تقویت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ملایر، مواد مخدر را پدیده‌ای شوم و تهدیدی بزرگ برای کشور برشمرد.

وی افزود: باید با توانمندی مضاعف برای مبارزه با این پدیده مخرب در جامعه تلاش شود.

فرماندار ویژه ملایر بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و استفاده از کارشناسان برای آگاهسازی جوانان و نوجوانان در خصوص خطرات مواد مخدر تأکید کرد.

وی گفت: زمانی در این امر موفق هستیم که هر کس وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد.

آزادبخت ایجاد تنفر عمومی از مواد مخدر را یک امر مهم در بین مردم جامعه برشمرد و یادآور شد: هنوز به این مرحله دست پیدا نکرده‌ایم.

وی با اشاره به شروع فعالیت‌های جدید شورای شهر ملایر در دوره چهارم گفت: ما همه کارهای عمرانی را برای آبادانی شهرستان در دوره‌های گذشته قبول داریم و در این زمینه در شهرستان خوب عمل شده، اما زمینه فرهنگی بیشتر باید تقویت شود.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: در این راستا شورای اسلامی شهرستان باید در راستای تقویت امور فرهنگی و اجتماعی جامعه به ویژه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نکند.

در ادامه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه ملایر نیز بیان داشت: در شش ماهه سال جاری در راستای مبارزه با مواد مخدر 6 جلسه شورا و مواد مخدر توسط فرمانداری با 39 مصوبه تشکیل شده است.

محمدقاسم عبدلی بر لزوم ساماندهی و استانداردسازی کمپ‌های ترک اعتیاد تأکید کرد.

وی بر تهیه و چاپ بروشورهای آموزشی با موضوعات پیشگیری از مواد مخدر در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر گرایش به مواد مخدر صنعتی در شهرستان کمتر شده که نشان از تلاش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به آگاهسازی مردم در این زمینه دارد.

رئیس اداره بهزیستی ملایر نیز از فعالیت دو کمپ مجاز زیر نظر این اداره در شهرستان ملایر خبر داد.

حمیدالله فارسی اظهار داشت: در حال حاضر مکاتبات با استان در خصوص مجوزدار شدن پنج کمپ دیگر در روستاهای ازناو، حاجی‌آباد، اسلام‌آباد، توجغاز و پری‌زنگنه صورت گرفته و تا پایان سال کمپ‌های مجاز شهرستان به هفت کمپ خواهد رسید.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول