اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

نباید در زمین‌های دارای معارض ‌مجموعه ورزشی ساخته شود

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه همواره به مدیران توصیه کرده‌ام هر زمینی که معارض دارد نباید در آن کلنگ‌زنی صورت گیرد گفت: مسئولیت با مدیرکل آن استان است.

نباید در زمین‌های دارای معارض ‌مجموعه ورزشی ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان عصر امروز همراه با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از ورزشگاه 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج بازدید کرد.

در جریان این بازدید فیض‌بخش نماینده شرکت نگهداری و توسعه و تجیهز اماکن ورزشی در کردستان سازه‌های این مجموعه را فلزی و نیمه فلزی عنوان کرد و گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 13 هزار و 140 متر مربع با کلیه امکانات از قبل دوش، رختکن و سرویس بهداشتی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به نصب 6 هزار صندلی در این مجموعه سایر امکانات آن را سیستم‌های برودتی و حرارتی، سیستم تهویه، اتاق مربیان و داوران، اتاق کنفرانس عنوان کرد و افزود: این مجموعه قابلیت میزبانی مسابقات توپی و غیر توپی را دارد.

فیض‌بخش با اشاره به صرف هزینه 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای احداث این پروژه مبلغ مورد نیاز برای تکمیل آن را 16 میلیارد تومان عنوان کرد.

نماینده حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان نیز با بیان اینکه در خصوص این مجموعه با مشکل معارضان محلی مواجه هستیم، گفت: مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی مراجع قضایی در ارتباط با این مجموعه محکومیت قطعی داریم.

مختار لاوی با بیان اینکه این مجموعه 16 هکتار مساحت دارد اظهار کرد: البته تنها 4 هکتار در این ارتباط مشکل حقوقی دارد و بقیه زمین را به شکل قانونی را تصاحب کرده‌ایم.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید به دنبال راهکار غیر مالی باشیم اظهار کرد: در کل کشور 3 هزار و 200 پروژه نیمه تمام داریم.

سیداحمد رسولی‌نژاد با بیان اینکه در بودجه سال 92 مبلغ 180 میلیارد تومان برای وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است، گفت: قرار است 5 درصد این پروژه‌ها به مبلغ 9 میلیارد تومان در اختیار وزارت قرار گیرد که پاسخگوی نیازهای این وزارتخانه نیست.

وی با بیان اینکه همواره به مدیران توصیه کرده‌ام هر زمینی که معارض دارد نباید در آن کلنگ‌زنی صورت گیرد گفت: مسئولیت با مدیرکل آن استان است.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان 3 راهکار را در این ارتباط مورد توجه دانست و گفت: راهکار نخست تغییر باقیمانده زمین به شکل کاربری تجاری و تأمین درآمدها از آن محل خواهد بود و راهکار دوم و سوم نیز تعویض زمین در نقطه‌ای دیگر و پرداخت پول خواهد بود.

پس از مجموعه 6 هزار نفری 22 گولان نوبت به بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری این مجموعه رسید که در این باره مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیاز اساسی زمین چمن این ورزشگاه را بازسازی عنوان کرد و گفت: اسکوربورد سالم است و چراغ‌های این ورزشگاه نیز کامل آماده استفاده است.

مهران تیشه‌گران با بیان اینکه به دلیل نیاز این ورزشگاه به تعمیرات، تمامی مسابقات را به ورزشگاه ملک‌نیا منتقل خواهیم کرد اظهار کرد: به دلیل کمبود فضا برای دفتر هیئت‌های ورزشی، چندین هیئت در این مجموعه فعالیت‌های اداری خود را ساماندهی می‌کنند.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز با گلایه از وضعیت چمن نامناسب این ورزشگاه کار اساسی را در این باره خواستار شد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا برای حضور احتمالی تیم فوتبال استان در رقابت‌های لیگ‌های بالاتر تمامی امکانات فراهم باشد.

رسولی‌نژاد در پایان از آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری در حد توان به منظور رفع مشکلات ورزش و جوانان کردستان خبر داد.

انتهای پیام/79012/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول