اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

مجتمع‌های تجاری در کنار اماکن ورزشی ساخته می‌شود

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ساخت مجتمع‌های تجاری در کنار اماکن ورزشی برای تأمین هزینه‌های نگهداری این اماکن از برنامه‌های آینده است.

مجتمع‌های تجاری در کنار اماکن ورزشی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحمد رسولی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان تشکیل مجمع خیرین ورزشی در سال‌های اخیر را از جمله اقدامات مثبت و سازنده این وزارتخانه اعلام کرد.

وی استان اصفهان را یکی از استان‌های موفق در این زمینه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ساخت 40 پروژه توسط این مجمع در اصفهان در دستور کار قرار دارد.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ادغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی سابق گفت: با کنار هم قرار گرفتن نیروهای جوان و پرانرژی سازمان جوانان و باتجربه‌های تربیت بدنی شاهد تأثیرگذاری عمیقی بر فعالیت‌های این مجموعه بودیم.

رسولی‌نژاد به فرمایش مقام معظم رهبر انقلاب در فرهنگی نامیدن استان کردستان اشاره کرد و گفت: استان کردستان لیاقت و شایستگی توجه بیشتر را دارد.

وی افزود: با توجه ویژه‌ای که سرپرست وزارت به حوزه ورزش و جوانان دارد در تدارک رایزنی لازم با رئیس جمهور برای افزایش اعتبارات این وزارتخانه هستند.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه استان کردستان دارای استعدادهای خوبی در این حوزه است گفت: لازم است هیئت‌ها با افزایش فعالیت‌های خود در راستای تقویت این دو مسئله گام بردارند.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه وزارت برای تقویت حوزه جوانان برنامه‌ریزی خاصی انجام داده است، اظهار کرد: 13 مدیرکل در این مدت از میان نیروی خارج از مجموعه ورزش در استان‌های مختلف انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌بر بودن  نگهداری اماکن ورزشی اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد راه‌اندازی مجمع برای تقویت ورزش باشیم که به این منظور ساخت مجتمع‌ها تجاری در کنار اماکن ورزشی برای تأمین هزینه‌های نگهداری این اماکن از برنامه‌های آینده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه  بهره‌مندی جامعه از فضایی مناسب برای پرداختن به ورزش و جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول